Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Alexandra Persson - 19 juni 2011 23:45

Jo satt ju som sagt och kollade igenom och raderade bilder på bruken min och snubblade in på en investera-lista som jag gjorde för några månader sedan

kolla här.


Har faktiskt kommit en bit på listan vilket är trevligt.


Fixat:

- Har börjat designa en hel del, ska väl slänga upp något på bloggen någon dag.

- Tyger, jupp har ett par stycken hemma nu.

- Proactive bytte jag ut mot Neutrogenas olika produkter som verkar fungera.

- Har ju hittat en UNDERBAR hemsida för oss med små fötter <Klicka här>.

- Linser/glasögon - jodå linser använder jag ju flitigt - glasögon ska kollas.


In progress:

- Manekängdockan jobbar jag på lite till och från.

- B12 - Jag provar just nu en mjökfri diet som verkar ge resultat.

- Ta bort mina ärr på ryggen - working on it.

- Ridlektioner kanske det blir av till hösten nu när jag fått jobb -saknar det massor.

- Fixa cykeln hann jag ju inte med innan jag flyttade upp till Umeå.

- Nytt smink, jo jag håller på och rensar ur min påse till och från.

- Sponsorer har jag hittat ett par stycken som jag pratar lite med för stunden.

- Husartiklar, ja vi var på IKEA och handlade en hel del när vi var i Happis sist så.


På is för tillfället:

- Tandblekningsprodukter har det inte blivit av ännu.

- Ta bort mina ärr i ansiktet, mja ska bli rik först *suck*.

- Plattång/locktång har ett par som jag kollar på men väntar ett tag till.



Kul att "fixa ett jobb" inte stod med på listan - nåja det kan jag ju bocka av också eftersom jag jobbar första dagen imorgon :)

Nu är det sovadags här och ladda inför imorgon - natti natti!

Av Alexandra Persson - 19 juni 2011 17:42

Vi har hunnit med lite städande och nu sitter vi vid datorerna.

Jag sitter och rensar alla mina bilder som jag har skräpandes (som jag tagigt dvs) - behövs och jag ska väl försöka plocka bort massa annat skräp också.


För stunden så diskuterar vi middag och kollar LoL-streaming (världsmästerskapen) ifrån DreamHack.


Vad händer själva där ute? :)

Av Alexandra Persson - 19 juni 2011 11:57

Jodå även jag är uppe idag, fick ett samtal av Lina (och Kai) som såg gårdagens post och gav mig lite tips och råd om att viss ost går att äta - tack


Dock så håller jag mig nog strikt till att utesluta allt och se resultatet innan jag börjar på den stora frågan om det är mjölkprotein eller laktosen.


Har btw hittat en tränings-dvd som jag förmodligen kommer att köpa. Har en hel del planer för min framtida träning så det ska bli kul att se om jag får resultat.


Nåja idag är det en mycket bättre dag, Trassel gjorde susen igår tror jag.


Tack alla som läser och för att ni bryr er om mina I-landsproblem.

Love and kisses!

Av Alexandra Persson - 19 juni 2011 00:10

Som idag. Det började bra, sov länge och så. Åt frukost och satte mig vid datorn.

Körde lite dailys och började pvea - vilket gick helt åt helvete.

Vissa tanks ska fan inte få tillgång till kontona, sen en jävla idiot shadowpräst som inte gör det han bör - som slutar i att jag inte pallar med och lämnar.


Till råga på det så får jag ett sms om att jag MÅSTE jobba på tisdag, även fast jag egentligen hade andra planer men lyckades dubbelboka mig.

Ingen middag för mig med andra ord - får se om jag hinner dit senare - suck.


Senare på eftermiddagen när Mika var påväg hem så hade han glömt plånboken hemma och kunde inte handla på Mariehem, vilket ledde till att jag (mitt i min irritation) var tvungen att knata iväg till affären och handla mat med honom.

Inte för att det är jobbigt eller irriterande på något vis men idag var verkligen en sådan dag då jag inte borde lämnat huset.


Väl i solen så diskuterar vi mat, Mika ville ha pizza, vilket jag inte kan äta pga. osten så jag bestämmer mig för att handla något på Ica istället.

Mika köper en pizza och jag känner hur tårarna bara bubblar inom mig av förtvivlan och ledsamhet... Jag vill ju egentligen också äta pizza, eller dricka ett glas mjölk eller äta ost på mackan och hamburgarna.


Själv fick jag nöja mig med bröd och kokta ägg till middag. Hittade inte motivationen att göra något annat.


Senare på kvällen så bestämde vi oss för att titta på hyrfilm, så äntligen har jag också sett Trassel(!). Helt jäkla underbar film så nu är jag mycket gladare :)

Snart dags för mig att krypa i säng och läsa lite, håller på med min designerbok som jag försöker ta in varje liten del av, men det är MYCKET att komma ihåg ^^


Nåja sov så gott alla läsare!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards