Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Alexandra Persson - 10 juni 2011 08:23

Haha lagom kul att jag höll på att försova mig idag! Om ca 1 timme ska jag vara på Kretsen för att samlas inför vårat superviktiga möte med tidningen. Yay...

Trött som få, lagom klar i huvudet och jag HOPPAS att jag har koll på allt vad det här innebär nu.


På jobbet igår så hade jag riktigt trevligt, många bra människor och jag tror det kan gå rätt bra för mig på säljfronten (muor:na och fotograferna gör gryma jobb så det bör vara lättsålt - tycker jag). Helt enkelt måste prata med arbetsförmedlingen igen.


Åh just det, jag och Mika satt på stan igår och omg... jag bröt min 3-veckors plan med non-laktos! Han frestade mig med en lyxshake från MAX och jag kunde verkligen inte motstå! Usch vad god den var i sommarvärmen (27 grader i skuggan!), vem behöver resa utomlands när man har värmen här :)

Wich reminds me måste köpa solskyddsfaktor...


Nåja nu ska jag ladda kameran, äta lite och dra in på stan för att tagga inför 2014-projektet. Drar med mig kameran på stan så kanske jag kan fotografera lite mellan mötet och jobbet...


Anyways, ha en kanondag i sommarhettan!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards