Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Persson - 30 augusti 2011 21:45

Slutade tidigt på jobbet idag, lite efter 18. Sedan iväg till Jocke Clash för att kolla inspirationsbilder till torsdagens plåtning. Får se om det blir något bra av det, men det ser lovande ut om jag har kläder.

Nu har jag slutat eftersvettas efter cykelturen hem så det kanske blir lite mys med Mika och katterna nu :)

Av Alexandra Persson - 29 augusti 2011 21:12

Tanken var att jag skulle jobbat idag, men eftersom det var så lite kunder bokade så fick jag vara hemma med sambon min. Blev lite städande och handlande gjort och nu är det snart dags för film :)


Hoppas ni haft en trevlig dag ^^

Av Alexandra Persson - 28 augusti 2011 15:06

Mig hittar ni från 3:00 och framåt :)


Lämna gärna en kommentar om visningen!

Av Alexandra Persson - 28 augusti 2011 12:15

Då har jag gått min första modevisning för Naucler design under Sunset Park!


Hade så grymt kul hela dagen med förberedelser och modevisningen gick bra.

Alla var supertrevliga och peppade - och Martin visade sina "don'ts" på catwalken vilket var rätt underhållande att se.

Dock gjorde det att jag blev mer nervös av det än vad jag var innan *haha*


Väl på plats, sminkade och klara så var det bara kläderna som skulle på.

Och då alla fått på sig sin outfit och skulle kliva upp på scenen så var det över på bara några minuter. Mycket preppande för några få minuter på scenen.


Hur som så var det GRYMT mycket folk, vilket var en härlig adrenalinrush - hoppas att det blir fler visningar för Naucler i framtiden med samma sköna gäng <3

Av Alexandra Persson - 27 augusti 2011 09:14

Så då ska jag förbi studion lite snabbt nu då och lämna av nyckeln till Sara och lämna av bildutställningen. Sen blir det att åka hem igen och vara inne på stan till 13 när vi ska provgå på scenen *pirrigt*.

Utan lite pirr så brukar det inte gå så bra - så hoppas det går awesome :)

Av Alexandra Persson - 26 augusti 2011 19:06

Åh är så peppad på att gå modevisningen imorgon natt (ca 00:15) för Naucler Design!

Oufiten är sjuukt häftig - får se om Sophie har ändrat till något annat.Har fixat de sista och nu blir det film, mat och mys med katterna :)


/wave

Av Alexandra Persson - 24 augusti 2011 09:48

Sorry för den urusla uppdateringen - nu har jag iaf landat igen.

I måndags var det jobb, fick ha Anna, en ny viewer på upplärning och i går så var jag i glashuset för Umemodellens räkning.


Gick bra båda dagarna och nu sitter jag och peppar inför jobbet.

Första gruppen ska komma kring 12 OM den kommer, nästa vid 14-tiden så det är några timmar innan jag måste vara inne.


Funderar på att skriva några dagar men det har inte blivit av, har mest planerat glashuset.


Nu blir det träningspass, duschen och lite frukost iaf!

*vinka*

Av Alexandra Persson - 18 augusti 2011 11:38

Nu har mamma och morfar åkt hem mot Uppsala och jag gör mig redo för jobbet.

Har en hel del saker med Umemodellen som jag borde ta tag i under helgen också, måste bara få tag på Maria också så jag kan få lite backup.


Vore skönt om vi löser det nu i helgen...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards