Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Alexandra Persson - 23 juni 2011 23:19

Skönt att äntligen sluta tidigt på jobbet. Det var ju inte direkt tänkt att det skulle bli så, men 3 personer valde att gå hem istället för att stanna - så jag och resten av crew fick sluta tidigt (tidigare...).


Ska försöka äta något innan jag drar med mig mannen och katterna till sängen.



Imorgon är det midsommar (eller ja om typ 10 min), så det blir blommor och annat gulligt - så imorgon hänger kameran med på utflykt! :)


Vi hörs och ses imorgon!

Puss!

Av Alexandra Persson - 23 juni 2011 09:49

Ja det känns kul att vara uppskattad på jobbet. Igår så gjorde jag riktigt bra ifrån mig, även fast det bara var min 3:e dag. Och fick även en liten eloge-kommentar av chefen på facebook. Dock var det ett GRYMT team som jobbade igår och en av fotograferna fick till och med blommor för att han hade tagigt så fina kort :)


Det ska sägas att jag i panik kastade mig iväg på mötet på Kretsen, brände av det på typ si sådär 1½ timme och fort tillbaka till jobbet.

Kul att jag ÄNDÅ så gjorde så bra ifrån mig och hade en timlön på ca 165 kr/h.


Efter jobbet så ringde jag upp Mika och kollade hur hans personalfest gick - han var inte kvar utan satt på Pipes med Toni, Martina och en av deras vänner och drack öl där istället. Så jag cyklade dit och väntade på att de skulle dricka upp så att jag och Mika kunde promenera hem. På vägen hem så lyckades vi hitta Mikas hjul till inlinsen som han tappade i måndags, vilket var rätt häftigt.


Väl hemma så var det bara lite klappande på katterna och bums i säng, var sjukt trött.


Nu sitter jag här och ska försöka duscha och titta på 10-nyheterna, frukost är bra också :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards