Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Persson - 29 september 2011 14:34

Mika var hemma idag och jag ska snart bege mig mot jobbet. Inte allt för många kunder, men det blir nog bra ska ni se :)

Undrar om jag hinner bort till polisen idag också och kolla efter nycklarna.

Hoppas verkligen att det finns ärliga människor här i Ume som faktiskt lämnar in mina nycklar. Fanns en hel del hos polisen så det finns ju ett par ärliga i vilket fall :)


Funderar på om man kanske ska ta och tvätta fönstrena nu innan hösten drar igång på allvar. Vet inte riktigt vad jag vill göra, men inom den närmsta tiden ska jag påbörja iaf ett par av mina större livsprojekt. Dock lite småhemligt om vad det är.


Hockey är det ikväll också, fast Brynäs lirar inte förens på lördag (hemma mot gnaget).


Nåja, off to work!

Av Alexandra Persson - 28 september 2011 14:23

Tänk vad mycket lättare livet skulle bli då. 

Köpa lite kläder, eller ett par nya skor. Eller varför inte unna mig ett körkort och betala bort hyror till i december...


Nåja, idag blir det lite mys och middag - får se om jag får jobba imorgon eller om Sanna får det passet också.


Och btw - jag är inte så gnällig egentligen, det är mest bara för att jag är bitter över att mina nycklar har gått upp i rök (dvs. ingen lycka hos polisen).

Av Alexandra Persson - 28 september 2011 09:54

Det är många saker nu som gör mig lite smått bitter, främst nycklarna och den allmänna pengasituationen. Uppenbarligen så kommer det inte att hålla med läget som det är nu och det krävs en förändring snarast.


Irritationen över mina nycklar gör mig bara allmänt bitter och sur, hade lätt kunnat undvika detta genom att lämna dom hemma och bara smällt igen dörren. Men NEJ...


Så nu ska jag ta mig över till Grenemarks och hämta upp våran reservnyckel innan jag hör av mig till Nobina och Polisen... Faaaan....

Av Alexandra Persson - 28 september 2011 09:37

Japp igår mitt i allt modellmötande så spelade ju Brynäs hockey på Hovet i Stockholm. Efter en slarvig start och 2-0 ledning till Djurgården så kom ett mål i andra perioden och hela 3 mål i sista. Skön seger och upp på en tredjeplats i tabellen. Värt att nämna är väl att Frölunda klamrar sig fast i toppen med en krossande +12 statestik efter bara fem spelade omgångar!


Kolla in highlightsen mellan Djurgården - Brynäs hos hockeyligan.se

http://www.hockeyligan.se/video/1185519051001/

Av Alexandra Persson - 27 september 2011 22:45

Ja just nu är jag lite småless på mig själv, lyckades ju med bedriften att tappa mina nycklar igår någonstans från att vi åkte till plåtningen och hem.

Helvete... De låg inte i studion, eller utanför. Och i morse var jag iväg till busshållsplatserna vi varit på här hemma, men ingen lycka där inte.

Kollade vägen vi gick och busshållsplatserna i stan, men nada...


Sjukt drygt, och jag lär förmodligen inte hitta dom om de inte ligger på någon av de 2 bussar vi åkte med, så det är väl upp till städ om de hittar dom eller inte.


Vart är min Karma, nu när jag faktiskt  behöver den?

Av Alexandra Persson - 27 september 2011 18:30

Så då var det dags att ta sig in till stan för veckans modellmöte, ikväll håller Jocke sin kurs i ljussättning (som jag modellade för igår). Ska bli kul att se om jag lär mig något eller om allt är överkurs ^^

Skulle även bli lite prat om Höstljus, tror det är statister som ska medverka eller så.


Väl hemma igen så är det bastu och pizza (dvs gratta Mika) som gäller så vi får se om det blir något mer att raportera ikväll. Nu drar jag till bussen iaf!

Av Alexandra Persson - 27 september 2011 14:55

Hoppas verkligen att mina nycklar blev kvar i studion...

Av Alexandra Persson - 27 september 2011 12:06

Då var min älskade ett år äldre och ett år visare.

Hoppas självklart att han haft ett underbart år, och får många härliga till <3

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards