Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Alexandra Persson - 7 juni 2011 12:45

 

Fashion is not something that exists in dresses only.

Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

--Coco Chanel--


Av Alexandra Persson - 7 juni 2011 12:00

Det blev städning av huset, med dammsugning och moppning innan jag och älsklingen begav oss iväg till Strömpilen på cykel och inlines.

Och även fast vi åkte lite fel så tog det inte mer än 30 minuter!

Huvudsyftet var att handla ett par grillhalster som ICA hade på annonsvara samt handla middag. Självklart grillat till middag - det var ju ändå Sveriges nationaldag.


Innan vi rörde oss tillbaka så pausade vi med lite glass. Min första isglass hamande dock på marken så Mika gick in och köpte en ny åt mig <3

Vi satte oss på en gräsplätt vid älven och njöt av det underbara solskenet innan vi rullade hemåt.


Planen var att grilla vid Nydala, men där var det slut på ved och myggen var INTE nådiga, så vi köpte en engångsgrill och rigga upp den på gården istället. 

Här kommer några bilder från kvällen!

    

Familj · Mat

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards