Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Alexandra Persson - 11 juni 2011 00:49

GUD vad varmt det har varit de senaste dagarna och idag var verkligen inget undantag! Cyklade ner till Kretsen imorse, och vi gjorde det vi skulle på mötet, får dock se vad det ger för resultat, är tyvärr inte 100% säker på ett positivt svar =/


Sedan tog jag och Anna lunch på Frasses innan hon åkte iväg till Luleå och jag drog och fotograferade ca 30 min innan jobbet började.

Väl på jobbet så insåg jag att INGEN var typ där, första gruppen hade inte kommit och det blev massor av väntan.


Idag så har jag mest suttit och lärt mig hur allt går till på datorn. Är för övrigt GALET ovant att sitta på Mac igen -haha- men efter ca 20 min så satt alla rutiner som förr igen.


Är faktiskt lite småtrött efter dagen, men jag har lärt mig massor och mitt första arbetspass blir den 27:e (eller tidigare om någon vill vara ledig) - ska bli riktigt kul och efter ett tag ska jag få lära mig receptionen också vilket blir grymt bra :)


Kommer kanske upp någon bild eller två innan jag somnar ikväll annars blir det imorgon!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards