Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Alexandra Persson - 12 juni 2011 23:54

Kände att det var dags att investera i lite nytt så här är den "lilla" listan :)


             

Solskydd, hudvård och nagelvård


Kommer även att ha ett ansiktsmasks-test inför varje helg.

Finns en "Chocolate mud mask" också, tyvärr var den slut - men självklart ska den med testas :)


Nu är det sovadags i vilket fall, sleep tight and don't let the bedbugs bite!

            

Av Alexandra Persson - 12 juni 2011 21:08

Mina solglasögon låg på Kretsen, så jag kunde lugnt andas ut när öppnade dörren och tittade i soffan. Men satan vad blåsigt det varit idag!

Drog in med cykeln och hade motvind of DOOM i ansiktet, både dit och tillbaka.


Hann förbi på både Kicks (handlade en hel del faktiskt) och hem till en av fotograferna och fick mina bilder utbrända för retuschering *yay*


Får hoppas att han godkänner mina retuscher så att jag kan posta dom här :)


Nu är det dags för lite mer tuschaden, fast på andra fotografers bilder, innan jag kan sätta igång med dessa.


Chipp!

Av Alexandra Persson - 12 juni 2011 20:39

Foto: Edel Puntonet                    Modeller: Stina Sehlstedt & Mikaela Lindgren


I senaste numret av QLTR så fick jag äran att koordinera modedelen och tog även kontakt med butikerna ONLY och DNA där du hittar alla awesome kläder och skor.


Kolla in alla modebilder här ---> QLTR 02/2011

Av Alexandra Persson - 12 juni 2011 10:00

Usch vad trött jag blir! Nu har jag vänt upp och ner på halva lägenheten och hittar inte mina solglasögon... Så typiskt mig nu när jag äntligen har ett par ritkigt grymma brillor... Vet att jag hade dom i torsdags innan jag och Mika cyklade hem och packade ur väskan (eller är nästan helt 100 iaf - vet att jag hade dom i en provhytt på Kappahl, men har ett vagt minne om att vi åkte igenom en tunnel och allt blev apmörkt -.-)


Aja blir en repa in på stan och se vart fan jag kan ha glömt dom, Kretsen är ett rätt hett alternativ eftersom vi hade möte där på morgonen.

Inte nog med det så vägrade min bank att låta transaktionen med Comviq fungera när jag var inloggad på mitt konto på nätet och via telefonen, men när jag körde utan att vara inloggadpå nätet DÅ fungerade *muttra*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards