Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Persson - 30 juni 2011 12:15

Jupp dags att ta sig in på stan och fixa med lite grejer innan inspelningen.

Vi skulle träffas 13:00 så jag ska väl göra mig redo ^^


Lite nervöst är det faktiskt, men mest kul. Jag älskar verkligen att skåderspela.

Har nog något klädesplagg som ska kunna fungera.

Nåja dags att cykla - höres ikväll!

Av Alexandra Persson - 30 juni 2011 10:02

Blev en tidig morgon idag. Klev upp med älsklingen och så hade vi en mysig morgon vid frukostbordet med bland annat ägg och bacon.

Vet inte riktigt vad det är som är så gott med det, men ibland så känner jag för att unna mig det.


Ska försöka bränna igenom lite achivements idag och tagga inför inspelningen.

Borde också fixa lite inför coctailpartyt till helgen, vilken klänning ska jag ha, har några kandidater men det lutar åt champagn eller svart...


Nåja skönt med en dags ledighet till :)

Av Alexandra Persson - 29 juni 2011 23:55

Så nu ska vi kura ner oss med katterna i sängen och sova.

Blir inspelning imorgon *yay*


Skönt med sovmorgon imorgon också - sleep well alla läsare!

Pöss!

Av Alexandra Persson - 29 juni 2011 23:55

Så nu ska vi kura ner oss med katterna i sängen och sova.

Blir inspelning imorgon *yay*


Skönt med sovmorgon imorgon också - sleep well alla läsare!

Pöss!

Av Alexandra Persson - 29 juni 2011 13:37

Bjuder på en bild :)


Dags att köra lite daglig workout innan det ev. blir filminspelning om någon timme eller så.

Av Alexandra Persson - 29 juni 2011 11:26

Efter en lång dag på jobbet så kom jag hem till min underbara sambo som hade lagat en lättare middag av omlett, lök och peppar. På sidan lite körsbärstomater och sist men inte minst massor av vatten :D


Inte nog med det så tappade min älskling upp ett fotbad till mig och guuuuud vad skönt det var - jag verkligen älskar honom <3


Idag så är det ledig dag från jobbet så det blir Firelands och filminspelning *yay!*

Ska försöka städa lite också är tanken.

Nu blir det lunch i vilket fall!

Av Alexandra Persson - 28 juni 2011 09:32

Så efter en mycket jobbig natt med drömmar om jobbet, en Mika som låg och snoozade i typ en timme (och självklart väckte mig varje gång) och en katt som buffat på mig i några timmar eftersom de ville ha frukost så är jag uppe.

Lite huvudvärk, lagom trött och mör men uppe...


Har insett att jag måste ta flera pass på jobbet också så det blir nog inte tre veckors semester i alla fall.


Nåja, nu frukost och försöka göra någon bra lunch att ta med till jobbet...

.

Av Alexandra Persson - 27 juni 2011 23:57

Fuck... Allmänt fuck...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards