Alla inlägg under juni 2014

Av Alexandra Persson - 16 juni 2014 20:07

Här kommer senaste bilderna från mig och Matz. Riktiga toppenbilder blev det!

Glöm inte att kolla in och gilla min FB-sida; https://www.facebook.com/modelalexandrapersson

 

    

#model #makeup #clean #fun

Av Alexandra Persson - 16 juni 2014 19:52

Ännu än måndag och ännu ett avsnitt av GoT! Tänkte ta en liten snabb hissa/dissa-lista mest för att!


Dissa

- Att jag fått feber och förmodligen blir hemma imorgon

- Att det var sista GoT-avsnittet på 10(!) månader!!!!

- Produktplacering - väldigt viktigt!


Hissa

- Att jag äntligen fått upp min FB-page! https://www.facebook.com/modelalexandrapersson/

- Att jag nästan är helt klar med månadens lönekörning *yay*

- Att jag börjat läsa igenom min bibel (dvs. manualen till kameran)

- Alla små saker i livet, så som familj, vänner, djur och alla andra som gör min vardag awesome! 


Nu ska jag fortsätta läsa och ta mig en alvedon ^^

Av Alexandra Persson - 10 juni 2014 22:38

Veckan inleddes med Game of Thrones-tittande med gänget. Lite halvtråkigt (men nödvändigt) avsnitt - däremot kommer finalen på säsongen att bli magisk ^^


Idag har jag ÄNTLIGEN handlat kameran jag suktat efter i ett par månader! Så nu blir det att läsa lite och sen somna för att jobba imorgon. Hade lite problem med överföringen från timrapportssystemet idag - hoppas det är fixat tills imorgon bara *peppar peppar*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards