Alla inlägg den 27 juni 2011

.

Av Alexandra Persson - 27 juni 2011 23:57

Fuck... Allmänt fuck...

Av Alexandra Persson - 27 juni 2011 10:20

Yes, på förmodligen en av Sveriges bästa arbetsplatser :D


Kommer dock bli HELT crazy idag så som det ser utpå schemat.

Undrar vem som jobbar med mig idag egentligen...


Nåja, sitter och pratar med Toni just nu om filmen jag ska vara med i och vad jag ska göra :) Tror det blir grymt kul även om det går snabbt.


Nåja dags att äta lite, göra lunchlåda och sedan off to work! <3

Av Alexandra Persson - 27 juni 2011 09:30

Seg uppdatering igen, och inte blidde de något fotograferande under midsommar heller. Regnet öster ner i traditionell midsommaranda och hela gänget (Jag, Mika, Jocke, Anna, Emily, Hanna och Patrik) samlades hos mig och Mika för midsommarfirande.


Självklart blev det ett trevligt firande med mycket mat, skratt och SUPERGODA snickerskakor ifrån Hanna som så snällt skrev ner receptet till mig.

När det började röra sig emot kvällstimmarna så gick alla hem till sig.

Men för mig, Emily, Jocke och Mika avslutade vi natten med några timmars WoW-spelande innan sängen hägrade.


Lördagen var mest slöa, städa upp från gårdagen och gaming.


Söndag blev shoppingdag - smink i mängder till Emily och en coctailklänning till Anna. Själv gick jag och tittade på saker och var smakråd - vilket jag tydligen är bra på eftersom jag fick värmande kommentarer om det från Anna :)


Väl hemma igen så blev det avslappnande gaming. Fan snart är det ding "over 9000"!


Nåja det var min helg, hur var eran?

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards