Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Persson - 30 augusti 2012 09:56

Okej så om 2 timmar ska jag vara nere på stan och lämna iväg lite grejer till Mika, därefter blir det en tripp runt stan för att hämta tyger och sist avsluta med middag och klädprovning hos Maria. Är rätt säker på att jag håller på att samla på mig en riktig en riktig förkylning också - så vi får se hur bra det fungerar med allt stressande idag. Känner mig lite lagom seg i huvudet kan tilläggas.


Nej om man kanske ska ta och vara lite nyttig innan allt drar igång då :P

Av Alexandra Persson - 28 augusti 2012 07:56

Ja då är vi lite småsjuka här hemma, jag har halsont och Mika har fått en släng av förkylning. Tror att hösten verkligen börjar ta form nu. För min del så lär det bli att printa ut mitt CV och åka ner en sväng på stan samt hämta ut min hemliga present som jag trodde skulle komma igår... Men det blir väl så när det ska skeppas längre sträckor.


Har kommit på lite bra försäljningsstrategier nu som är oerhört mycket bättre än de upplägg jag tidigare haft - i alla fall i praktiken. Så nu ska jag bara försöka hitta ett projekt att testa de med också för att se resultatet.

Annars så blir det att fortsätta preppa för fortsättningen samt att höra av mig för ett modelljobb som jag blev kontaktad om här i går *wiii*. Får se hur långt jag hinner innan klockan börjar närma sig 16.00 :)

Av Alexandra Persson - 27 augusti 2012 19:30

Hittade det här klippet på youtube, hoppas det kommer flera från andra vinklar- enjoy!


Av Alexandra Persson - 27 augusti 2012 10:26

Vaknade upp av att jag hade en sjukt dryg dröm. Var jagad och folk försökte döda mig, gömde mig vart jag än kunde, men gänget och den här mördaren fortsatte att jaga mig. Hamnade tillslut i kontakt med en äldre dam som tog med mig in och jag gömde mig i en kista under sängen tillsammans med små gula kycklingar. De mördade henne (självklart) men hittade inte mig... Nåja, det var sjukt läskigt i mitt huvud och hade säkert kunna blivit en riktig skräckis om det spelades in!


Nåja, nu är jag vaken och regnet öser ner över Umeå. Hoppas på att få lite brevleveranser idag! Min hemliga beställning samt färgpatronen så att jag kan printa lite fler grejer CVn och annat. Borde pilla med en hel del annat också - och framför allt så borde jag äta något. Tycker inte jag gör något annat än äter och sover just nu.

 

Anyways, det är väl lika bra att fånga denna regniga dag på bästa sätt - carpe diem!

Av Alexandra Persson - 27 augusti 2012 10:15

Här kommer lite bilder från Nikdesign från visningen.

Ljuset verkar inte ha varit det bästa för fotograferna, men lite bilder blev det :)


Kolla in hans övriga verk på;

Hemsida: http://nikdesign.net

Facebook: https://www.facebook.com/Nikdesignofficial

Sunset Parks officella site på Facebook: https://www.facebook.com/SunsetParkFestival


               

Av Alexandra Persson - 26 augusti 2012 22:25

Mitt huvud har varit i någon form av "bakfull utan att ha druckit alkohol"-status idag. Lite jobbigt, men vi hade grymt kul igår så det är värt det, det är bara att vänta och se om någon har film som man kan komma åt också :)


Här kommer i några bilder från visningen jag gick på Sunset Park igår:

                     


Av Alexandra Persson - 26 augusti 2012 00:56

Oj så trött jag är nu! Adrenalinet har pumpat klart och jag har cyklat hem igenom den råa nattluften. Lär förmodligen dra på mig en redig förkylning, men det var det helt klart värt!


Visningen i sig gick superbra, även fast det fanns lite nerver från olika håll (men ingen lyckad visning utan lite nervositet). Och OMG vilken respons vi fått, 100% positivt och bara beröm!


Hoppas att det blev lite bra bilder på mig också - så att jag kan använda någon bild i min samling *hehe*

Nu blir det duschen, té och lite Jigsaw World på facebook för att varva ner. Peace out!

Av Alexandra Persson - 25 augusti 2012 11:29

Gjorde lite beställningar här i veckan på saker jag behöver/velat ha (bla. färgpatroner som smör i solsken här nu när CV:n skrivs ut på löpande band) och fick svar igår att de är postade och påväg till mig inom de närmsta dagarna -underbart! Fick också en rekommendation till ett jobb jag tänkt söka, också så vi håller tummarna att det går vägen med i alla fall något jobb.


Men nu ska det taggas vidare för modevisningen! :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards