Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra Persson - 30 november 2012 13:09


Workout time baby! Idag är det 1 timme dans och 1 timme styrka :)

Av Alexandra Persson - 28 november 2012 21:15

Woho! Vilken onsdag det varit! 

Vid 14-tiden så hade jag en fikadejt med Anna på NK och vi rörde oss sakta med säkert till bussen vid 17-tiden, och jag insåg att istället för att ta bussen så kunde jag ringa och peta på Mika som slutade jobba då. Så sagt och gjort, träffade jag honom på Ica för att handla lite middag (pasta och köttfärssås!) samt den awesome hallon/lakrits glögg som jag hört så gott om. Blir att testa den här i veckan läs mer om den här.


Har precis avslutat ett awesome 1-timmes helkroppspass + lite middag. Tänkte nog runda av kvällen med en dusch och lite serietittande. Ha en fortsatt awesome onsdag!

Av Alexandra Persson - 26 november 2012 21:54

Hela kroppen verkligen ömmar efter kvällens träningspassa som Mika komponerade.

100 situps, 100 benböj och 70 armhävningar, inte lite att leka med kan jag säga!

Kommer köra hårt nu i veckan till att börja med för att få upp styrkan igen, 5 dagar träning 2 dagar vila.

Imorgon blir det lite annat på schemat: 1 timme full body träning + dansträning.

Ser faktiskt fram emot det passet - dansrutinerna sitter fortfarande, så nu är det bara att öka.


Blev gott med middag på det, makaronipudding och sedan unna sig en dammsugare och lite koffeinfritt té.

Har kollat lite Hart of Dixie samt The Mentalist också - bra episoder ^^


Nej nu blir det att lägga sig i sängen och läsa lite - på finska :P

Natti natti!

Av Alexandra Persson - 25 november 2012 14:12

Ja, har ju varit rätt sjuk under helgen, så därför har det inte blivit något bloggande.

I fredags så var jag ändå in till arbetsförmedlingen och pratade med dom, hämtade ut mina linser och träffade Emil på bussen hem.


Igår hade jag en slöardag medan Mika var iväg och tränade, slutade med att vi kollade lite film.

Det var ishockey igår också... Kanske inte världens roligaste match att titta på och stortorsk...


Får se vad mer som händer idag, tänkte nog kolla klart Hart of Dixie och spela vidare i Minecraft. Har äntligen börjar få lite bra bybor som ger mig bra saker :P



Av Alexandra Persson - 22 november 2012 09:13

Tooooorsdag! Och namnsdag för mig, Alexandra Cecilia. Pappa ringde för en kvart sedan och grattade mig.

Han satt i bilen och levererade blommor. Vi pratade om lite allt möjligt, som fotboll och jobb, körkort och universitetsutbildningar.


Har föresten gått och blivit en sucker för en till serie; Hart of Dixie. Riktig chickflick-serie :)


Blir lite frukost nu, så får vi se vad sm händer senare idag :) 

Av Alexandra Persson - 21 november 2012 10:31

Jaha åter igen lite småsjuk, hoppas det blir bättre snart.

Har i alla fall skickat iväg lite ansökningar som jag hoppas blir besvarade relativt snart, time is ticking.


Åh och igår fick jag reda på att jag är med i Aldestam.se's julkalender (LÄNK) under flera av luckorna.

Och tyvärr så lyckades inte Brynäs plocka så många poäng på Hovet igår, efter en snöplig avslutning.

Hoppas verkligen de får tillbaka gnistan nu så att vi får se lite mer poäng snart.


Ska försöka sörpla vidare på mitt koffeinfria, herbal infusion enchanteing berriesté här (som smakar sjukt sött och inte alls gott)....

Av Alexandra Persson - 16 november 2012 14:15

Så skönt att jag är på väg upp igen. Tack alla som stöttar mig när situationen suger så hårt som den gör just nu.

Men nu håller vi alla tummar och tår att det vänder, lyckades nämligen vinna 2 biobiljetter idag.


Och igår så fick jag reda på att en av mina manliga modellvänner blivit antagen av Nouveau Model Agency!

Sjuuukt glad för hans skull, och jag lovar att den killen med rätt agent kommer få resa runt jorden.

Jag hejar vidare med mina supporterflaggor och önskar honom all lycka :)


Ska snart ta tag i köket och börja med fredagsmiddagen, och sen förbereda för bastu och myskväll med underbaraste Mika, min älskade klippa <3

 

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards