Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Alexandra Persson - 22 juni 2011 11:53

Så nu ska jag smita till jobbet - vi ses lite senare ikväll/natt!

Av Alexandra Persson - 22 juni 2011 09:44

Nu tror folk kanske att jag är sarkastisk, men det är jag inte.

Jag verkligen stormtrivs med mitt jobb! Finns helt underbara människor som är anställda där, gryma make-up artister och fotografer samt andra vieweare. Jag får träffa supertrevliga människor som kommer in på mitt "kontor" hela dagen lång och det går faktiskt riktigt bra för mig.

Den enda downsiden som jag ser är kanske att jag jobbar så himla sent.

Men å andra sidan så jobbar man max 5 dagar i sträck :)


Igår så var det ju avslutningsmiddag för Umemodellen, och väldigt många hade faktiskt kommit dit. Själv så kom jag inte ifrån jobbet förens sent (dock inte elva som dagen innan) vilket ledde till att jag missade själva middagen, men satt och var social i någon timme.

Begav mig sedan hem i cykelsällskap med en av fotograferna och klev sedan innanför dörren vid 23 (fortfarande 45 min tidigare än jag kom hem i måndags).


Åt lite mat och kurade upp mig i soffan bredvid Mika som satt och pillade med sin nya telefon. Lite efter tolv  så bestämde vi oss för att det var dags att sova.


Lite lagom lång dag faktiskt.

Samma sak idag, jobb - men jag måste försöka hinna till mötet på Kretsen vid 19. Hursom, nu frukost + nyheter, dusch och sedan in till stan. Blåser som satan så det blir nog buss idag.


Ciao!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards