Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Alexandra Persson - 21 juni 2011 09:17

Igår var det ju första arbetsdagen, hade HUR kul som helst. Även fast jag var lite långsam och var tvungen att fråga typ de mest basic frågor som jag egentligen borde kunnat.


Fick en familj vid slutet som "segade ner" resten av dagen, men det gick bra. Sedan var det en sista grupp och det tog lite tid de med. Dom hade fått suttit och vänta rätt länge, men jag fick dom lite gladare när de förstod att det var min första dag.


Tycker dock synd om vår receptionist Mia (sorry) som blev kvar lite väl länge.

Själv var jag inte hemma förens 23:45 och Mika hade gjort en grymt god sallad som jag åt med glad (läs: utsvulten) min. Det där med lunchrast känns rätt uträknat, typ NOT gonna happend.


Vaknade idag och det kändes som världens baksmälla. Huvudet dunkar och fingrarna är lagom svullna. Tror det är dags för frukost nu innan jag gör mig redo för en ny dag på jobbet.


Tyvärr lär jag nog inte hinna med att titta förbi på Pipes ikväll, men vi får se om jag hinner till efterfesten ;D

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards