Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Alexandra Persson - 18 januari 2012 23:47

Brynäs lirade ju hockey ikväll mot Frölunda, gick ju riktigt skräp.

Försökte sova tidigt och inte går det heller, så nu sitter jag här igen.


Får försöka hitta på något tills jag blir trött igen *suckar*

Av Alexandra Persson - 18 januari 2012 17:02

Fick precis besked om mina 3 övriga kurser att det är upprop nu på måndag! Yay!

Nu måste jag bara funla ut någon plan så att jag har så många veckor på mig som möjligt för att kunna få studiebidrag på 75%, dvs fler timmar än 10 i veckan, och det lär jag ju få utan problem :)


CSN håller på och kontrollerar mina tidigare studieresultat... Känner nästan på mig att det kommer bli trassel där *suck*

Av Alexandra Persson - 18 januari 2012 12:51

Sitter och mumsar på dagens smoothie, en apelsin-ananas-äpple-smoothie.

Sjukt god och en vitaminbomb from hell :D Sorbeglass på den här mixen = ja tack!


Folk undrar rätt mycket över mina resultat med den här dieten och eftersom det är en vecka med förberedelser och sedan en "riktig" vecka så kan jag ju säga att 3.3kg har jag gått ner sedan jag började för 1 vecka och 1 dag sedan.

Jag känner mig smalare, är piggare och som jag skrivit tidigar så har jag inte känt den där "hungern" som många får när de försöker gå ner i vikt. Igår var första gången jag faktiskt var lite "hungrig", men det var mer för att jag var sugen på något sött då gårdagens smoothie inte var speciellt söt utan mer neutral i smaken.


Hälsosamma smoothies och sunt tänk gällande mat i kombination med träning gör det riktigt lätt - och kul!


Nåja nu sitter jag lite i valet och kvalet om jag ska pilla hemsida eller retuschera flera bilder... hmmm...


Mat · Modell

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards