Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Alexandra Persson - 6 januari 2012 15:03

Hanna behövde en modell för en skoluppgift så jag hoppar in och modellar lite för henne.

Sen bestämde jag och Mika oss för att vi skulle ta lite kinamat eller något på stan eftersom han måste in för att hämta sin telefon som han glömde på jobbet.


Nåja duschen hägrar! Kanske kommer lite behinde the scens :)

Av Alexandra Persson - 6 januari 2012 14:19

God "morgon" - efter några timmars sömn så är jag äntligen tillbaka på fötterna.

Satan vilken underbar natt det blev! Och ja visst vore det ett snyggt frimärke.

Check it out here - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/juniorhockey/article14174965.ab 


Såg också att Nikon släppt en ny kamera också... Vore ju grymt att faktiskt uppdatera sin egen lite någon dag.

Men ska väl skaffa lite rikedommar innan det sker.


Satan vad hungrig jag är nu - nä "frukost" och lite mer pillande med den där förbaskade sidan :D

Av Alexandra Persson - 6 januari 2012 05:24

Aldrig någonsin har jag varit så jäkla glad över att en lulemålis gjort en sådan avgörande räddning i slutminuten av ordinarie tid eller att en djurgårdare lyckas näta så förbaskat snyggt att man blir tårögd...


Fy fan va bra jobbat killar, dom ägde verkligen hela första och andra. Men inför tredje så var i alla fall min puls förbaskat hög och andningen mer än ojämn. Underbart att Gustavsson höll fokusen uppe och sedan lyckades plockade den där förbaskat viktiga pucken med 32 sekunder kvar av matchen. Och att Mika Zibanejad nätade efter att ha avlossat i särklass flest skott fick näta. Sedan att ha Johan Larsson från Brynäs som lyfte bucklan efter en grym insatts var ju inte heller något som sved att titta på.


Hoppas att det är många som dyker upp och hyllar dessa världsmästare när de kommer till Sverige.

Tyvärr blir det lite många mil för mig, men det kanske sänds på tv om man har tur ;D


Nu blir det att krypa intill min alldeles egna Mika i sängen! 

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards