Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Alexandra Persson - 4 januari 2012 20:48

Det är seriöst lite jobbigt att tvätta... Skulle ha suttit i bastun nu men allt är ju inte färdigt i tvättstugan ännu så det får bli lite senare ikväll eller imorgon. Tänkte fortsätta med hemsidan igen, önskar att den blev klar nu inom de närmsta dagarna...


Köpte en ny bok på stan som jag hoppas få användning av, en detoxbok, får se hur det fungerar :)

Av Alexandra Persson - 4 januari 2012 16:40

Så hemma igen, blev lite lämnande av nycklar, kolla med Komvux och sedan ett par repor på stan för att möta upp Mika för lite lunch på Gôuter. Hem med bussen och in på ICA för att handla tvättmedel eftersom vi tvättar ikväll :)


Nåja nu blir det slöande efter mat/mackkoman...

Familj · Mat
Av Alexandra Persson - 4 januari 2012 10:13

Rödvin är gott men ack så förargligt ibland. Satt uppe och såg första och andra perioden, som inte var så roliga för svensk del. Skulle lägga mig och vila inför tredje och hörde att vi hade reducerat, men sen var jag "out like a light"....


Vaknade upp vid 4-tiden och undrade vad det slutade, så fram med mobilen samtidigt som jag gick ut i köket för att dricka lite vatten. AHHHH! 3-2 efter straffar! Kände hur jag blev rätt glad men drog mig till sängs och somnade om igen. Vaknade vid 9-tiden igen när älsklingen kom och petade lite på mig och berättade att vi fick möta Ryssland i final.

WTF! Tror jag blev mer glad över att Kanada torskade än att Sverige gick till final när jag fick höra det :D


Håller tummarna att Finland piskar Kanada i kampen om bronset och självklart att Sverige tar hem guldet!


Nu - frukost!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards