Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Alexandra Persson - 10 januari 2012 21:27

Ja har suttit och pillat med lite projekt under dage och fixade middag vid 5-tiden.

Blev kyckling och fullkornsris samt ett glas egenpressad morotsjuice (sjukt sött!) eftersom jag påbörjat min pre-detox vecka nu. Så det är massor jag inte lär kunna äta/dricka närmsta 14 dagarna.


Kollade in hockeyn också - GRYMT underbar omgång ikväll.

Brynäs spöade Djurgården, Timrå spöade HV71 på bortaplan och Gnaget piskade Linköping!

Det innebär att Brynäs just nu är i serieledning *epicness!*


Och medan hockeyn lirades så spelade jag och Mika klart Kingdom Hearts - cute story, men vi får nog vänta ett tag på 2:an, blir liiite väl intensivt annars. Nåja, nu är det sovadags här, upp tidigt och fixa med inskrivning imorgon!


Slänger med 2 bilder på kvällens middag!

       

Familj · Mat · Sport
Av Alexandra Persson - 10 januari 2012 14:52

Jo men typ, man vet att man ska göra något men kommer inte på det....

Sjukt irriterande iaf...

Av Alexandra Persson - 10 januari 2012 09:15

Ja det blev ingen uppdatering igår även fast jag nästan gjorde en.

Fick vid 14-tiden ett lite lustigt mail och drog iväg på en jobbintervju, väl klar där så träffade jag på Johan och tog bussen för att åka bort till Ersboda och hämta ut min och Mikas nya överdrag till sängen samt hämta ut ett paket jag fått (visste dock inte vad det var).


Vi kliver på bussen, vem tror ni sitter längst bak - jo Mika :)

Så vi bussade iväg till Ersboda, käkade lite, hämtade ut mitt paket på COOP (vilket visade sig vara hälften av alla våra bilder från FujiDirekt från i somras) innan det blev en rask promenad till Sängjätten och hämta ut överdraget innan vi åkte hem och preppade för lite mysigt bastubadande.

Sist så satt vi och gameade lite tekken innan vi drog på överdraget och la oss för att  sova i vår übermysiga säng


Nåja, här kommer lite bilder på korten och madrassen i förpackning som jag tog igår


   

Lilla högen men kort som sagt *haha*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards