Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Alexandra Persson - 8 januari 2012 19:54

Så nu har vi ätit en supergod middag och sitter och laddar inför en bastu!

Är lite småfrusen men det blir nog bättre så snart jag kommer in i värmen.


Har sett lite resultat från workshopen nu och det blev rätt bra, men det är svårt att vara still tills man hittar hur man ska göra. Imorgon drar pre-detox igång, är rätt peppad så det är bara att hoppas att det fungerar bra. 

Får inte dricka mitt vanliga te heller, så det blir två veckors uppehåll nu - och jag lär behöva tvinga i mig havregrynsgröt *suck* 


Hursom så lär det gå bra - I hope!

Av Alexandra Persson - 8 januari 2012 17:10

Sååå efter många timmar så är jag hemma igen - snart kommer Mika hem också och så fixar vi middag.

Ljusworkshopen var kul och lärorik, dock var vi bara två modeller så det blev mycket jobb för oss.

Hoppas på att det blev några fina bilder som kan publiceras lite senare.


Mycket folk var det i alla fall så det var skoj. Nik styrde upp workshopen riktigt bra och jag tror att alla han vara delaktiga i alla fall några bilder. Nä, nu ska det diskas innan det blir middag!

Av Alexandra Persson - 8 januari 2012 07:17

Så, imorse ringde Mikas telefon vid 5-tiden när en av kollegorna inte kom in på jobbet - vilket självklart ledde till att jag också vaknade. Så försökte vi somna om eftersom han egentligen inte skulle upp förens en timme senare.

Kan ju säga att det gick sämre för mig att somna om än att vakna...

Så upp vid 6.20 för frukost som vi nu ätit upp.


Idag är det workshop som gäller mellan 12-16, får se om jag hittar några bra grejer att ha på mig nu då.

Ska springa förbi med lunch till kärleken innan också så att han orkar jobba hela dagen.


Igår så kollade vi Star Wars episod IV, bara två filmer kvar nu så har jag malt igenom hela den serien...

Gjorde en sjukt god smoothie igår också, om nom nom! Full med vitaminer och andra bra saker.

Nu på måndag drar pre-detox veckan igång, får se hur det går närmsta två veckorna :)


Familj · Film · Mat · Modell · Träning

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards