Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Alexandra Persson - 17 januari 2012 23:12

Efter att jag kommit hem från årets första tisdagsträff så fick jag ett mycket trevligt besked!

Kommer vara med i en mycket duktig musikers musikvideo här i framtiden.

Manuset ser RIKTIGT jäkla bra ut och jag är redan superglad och taggad till tusen!


Tidigare under dagen så har jag pillat med mina bilder från Jocke och OMG vilket bra resultat jag fick på en av dom - helt kär! Sjukt kul att retuschera, men vi får väl se vad herrn säger när han ser dom :P


Imorgon måste jag hämta ut det där förbannade paketet med bilder, och också plugga lite matte.

Skulle nog kunna räkna hela boken i ett svep för att jag känner mig så säker just nu :)

Av Alexandra Persson - 17 januari 2012 11:57

Ja, hur mår jag egentligen? Klev upp efter att katterna skrikit och fixade frukost, fick ett sms vid 9.30 om födelsedagsfika i helgen och har konstaterat att personen som försökte ringa mig igår var en SYV på Viva. Undrar hur viktigt det var, eftersom hon inte ringde upp igen och komvux växel typ DOG *haha* ^^


Hoppas det inte var något allvarligt. Såg att CSN påbörjat behandlingen av min ansökan också... 

ÖNSKAR verkligen att det inte blir några problem där - skulle verkligen sabba hela terminen :(

Håll tummarna för mig är ni snälla.

Av Alexandra Persson - 17 januari 2012 00:10

Har varit på introduktionsdag idag och på en föreläsning om studieteknik (som var RIKTIGT bra).

Efter det så hade jag hål i några timmar som jag slog spenderade på stan.


Väl dags för årets första lektion... Matte B hägrade och jag hade precis köpt boken och knappt bläddrat igenom den.

Har fått en grymt härlig lärare, och jag tror seriöst att den här gången så är det ett bra betyg på gång i matten!

Jag menar, algebra, något som jag haft såååå förbannat svårt för gick som ett rinnande vatten (till och med jag blev förvånad). Satt i grupp om 5 där vi fick en gemensam uppgift att lösa, och jag - JAG av alla människor - kunde förklara på ett korrekt och pedagogiskt sätt hur man räknade ut uppgifterna, samtidigt som jag fick med de andra 4 och försökte få dem att först. Det måste seriöst vara första gången EVER som jag har kunnat känna mig smart i matte - helt underbar känsla om jag ska vara ärlig!


Kom hem lite efter 21-tiden efter att ha handlat en snabbis i Berghem. Mer frukt och grönt till mitt detoxande som startar på allvar imorgon. Åt en omelett och fick i mig en kopp grönt citronte *mumma*.


Åhhh är underbart glad just nu! <3

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards