Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Alexandra Persson - 3 juni 2010 12:17

Så, min löprund blev lite kortare än tänkt då mp3an beslutade sig för att ha slut på batteri helt plötsligt... Nåväl han slå ett nytt personligt på 3km i vilket fall och det börjar bli hyfsat bra tider.


Nu blir det duschen, lunch och fortsätta med överföringarna från gamla datorn!

Har jag tur kanske jag kan börja pilla med min hemsida också, vem vet.


Av Alexandra Persson - 3 juni 2010 10:53

Skönt och lagom kvavt sommarväder, det kan inte bli annat än perfekt löpträningsväder!

Frukosten är avklarad och som alla som tränar vet, så är det superviktigt att ha en bra grund att stå på innan man börjar att träna.

Därför så blev det här min frukost; fil och havrefras flingor, ett kokt ägg, 2 mackor med ost och sallat(ja det heter sallaT - sallaD är det du får när du blandar i gurka och tomat osv i en skål...) och en 50 cl flaska med kallt kranvatten.


Så nu medan jag sitter och skriver det här så smälter jag maten och sätter på mig mina träningskläder. Det är lite småblåsigt så det blir på med vindjackan också.


Just det ringde till mormor med som ligger på sjukhuset, hon mår bättre, men inte alls bra. Hon hoppas dock att hon får ligga kvar ett tag till så att hon blir helt frisk.


Så packad och klar, mp3an i öronen - ses om en timme eller så!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards