Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Alexandra Persson - 1 juni 2010 23:55

 

Ja mitt datortrubbel fortsätter, vilket gör att jag inte kan titta på bilderna som togs på träffen i helgen...

Anneldningen är mest att jag sitter i felsäkert läge med überlåg grafikupplösning, så att de bilder jag fått blir antingen helt utdragna eller så är de i raw-format och då vill photoshop öppna ett speciellt fönster som jag inte kan skrolla ner till...

Om jag nu skulle försöka att boota upp i normalläge så börjar datorn att loopa bootar om tills jag antingen stänger av den eller sätter den i felsäkert läge *muttrar*.


Så från att jag kommit hem i söndags så har jag mer eller mindre prepparerat datorn för att flytta över och säkerhetskopiera allt som jag har av värde.

Var förbi bror idag inne i Uppsala och hämtade upp lite skivor att bränna över på också, hade ju varit gött om man haft brännare på den här skruttiga burken, men icke. Det blir att överföra allt från min burk, till pappas (som har brännare - tack och lov!) och hoppas på att jag har råd att köpa min nya dator som jag tittat ut.


Nåja, blir lite mer felsäkert läge innan jag har pengarna i vilket fall...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards