Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Alexandra Persson - 8 juni 2010 22:02

Japp då har jag packat upp min dator och hon spinner som finaste katten...

Tyst och lätt precis som det ska vara. Så lagom glad som jag var så börjar jag pilla runt och tanka ner de nödvändiga sakerna så som Firefox, CCleaner, Spybot search and destroy m.m


Tänker att jag ska logga på mitt WoW-konto och kolla runt inne på battle.net och inser att jag inte kommer in på mitt konto... Skriver om flera gånger och får "ditt användarnamn eller lösenord är felaktigt", så jag skickar efter och ändrar och får då ett brev om att ändra lösenordet.


Jag ber min pojkvän att kolla om han kommer in med det nya lösenordet och då får han upp att mitt konto är bannat på 72 timmar... WTF?!

Jag loggar in på wowarmoryn och kollar min main, strippad ner till bara vendor-bitar... Tänker efter "hm men jag började ju plocka av henne bitar när hon var i Stratholme och grafikkortet på gamla datorn började jävlas" men icke, kollade mina andra karaktärer och de var strippade de med. Logga in på guildbanks-biten och japp där var det ju rensat...

Jag har ju inte varit inloggad sedan jag bloggade om den dagen när grafiket ballade ur, hade inte tankat något konstigt innan, varken addons eller andra suspekta saker från andra sidor...


Fy fan vad helvetes jävla surt det känns!

Hoppas att de jävla hackersarna får en smärtsam död i förtid för alla konton de brutit sig in på och alla de människor de förstört för.


Har du blivit hackad själv eller vet du någon som blivit hackad?

Hur lång tid tog det innan du/den fick tillbaka sina saker och vart hörde de av sig (för att se vart jag bör höra av mig för att få tillbaka allt så snabbt som möjligt).


Tacksam för svar...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards