Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Alexandra Persson - 20 juni 2010 22:30

Idag så skulle vi åka in till det stora badhuset Fyrishov inne i Uppsala.

Det blev flera timmar av badande i äventyrsbadet och killarna verkade ha det ganska så skojigt. Åkte strömmen och rutchkanor, simmade med frigolit saker och satt i bubbelpoolen. Efter lite vilande så blev det lunch, en räkmacka för mig - ganska ok, men jag begriper inte varför de ska slänga på en superbesprutad citron högst upp, allt tar ju fan smak av skalet det och blir oätligt.


Mera bad och sen dusch och bastu... Gud va skönt med lite hedlig sauna...

Torkandet av håret tog faktiskt lite tid, det har blivit ganska långt nu, skönt att jag fick det klippt för någon månad sedan.


Väl ombytt och så träffades vi utanför och då begav vi oss till bussen där killarna skulle åka hem. Dock insåg vi att bussen inte skulle gå förens om en dryg timme, så det blev glass i stora lass- bokstavligen.

3 kulor var i fyra bägare.


Jag tog kokos i botten, pistach i mitten och melon på toppen...

Och det var helt gudomligt gott - men 45 spänn per bägare var liiite mycket pengar ändå tycker jag. Nå ja, njut av sommaren - mycket glass ska det vara!


 




Familj · Mat

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards