Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Alexandra Persson - 17 juni 2010 23:00

Större delen av dagen har gått åt till att promenera hunden och att spela WoW samt välja och retuschera bilder från fototräffen (gud va många bilder det är!).


Men kring 13-tiden så började saker hända utanför fönstret!

Först så började fågelungarna på taket med sina första flyglektioner, var på den här lilla krabaten lyckades landa på fönsterbläcket.

    (Klicka på dem för förstoring)

Jag var ju tvungen att sticka ut huvudet och kameran för att titta närmare på den lille och tro mig det var inte det lättaste i ett fönster som är 25 cm brett!


Nåja efter ett tag så flaxade den iväg och jag fortsatte att gå igenom bilder och spelade lite WoW igen, fixade middag.


Tiden gick och när klockan hunnit passera 21 så hör jag ett supermuller utanför fönstret! Snabbt så tittar jag ut och ser ett plan som droppar en fallskärmshoppare. Fram med kameran igen och ja det gick lite snabbt när han/hon flög förbi men ett bra skott blev det.

  


Mera bilder nu - höres imorgon!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards