Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Alexandra Persson - 2 juni 2010 21:45

   

Fick precis det här i min mail och tänkte slänga ut den här varningen (för jag vet att det är folk som kommer gå på det eftersom det står på svenska - for once).

Det här är ett FAKE-meddelande - lämna ALDRIG ut dina uppgifter till någon som skriver så här. 


Peace out!

Av Alexandra Persson - 2 juni 2010 14:00

 

Woho! Nya datorn är beställd, en sjutusan mycket bättre burk än den jag har haft.

Ska bli skönt att kunna se saker på normalt sätt igen istället för upplösningen 640x480 och massa fryslags.


Så nu är det bara att bränna över allt som jag har kvar på den här skräpburken, skriva ner alla viktiga program som jag borde införskaffa och sen ställa den här i ett hörn och glömma bort den här saken! *stort elakt leende på läpparna*


Mera brännande, mindre bloggande, kkbyethx!

Av Alexandra Persson - 2 juni 2010 00:12

Tittade in på Nordiclights hemsida här idag och såg att de i måndags natt fick årets första tillökning! Ett brunt stoföl och jag väntar spänt på bilder.

Jag borde väl ta mig ut någon dag här - kanske till helgen.

Men det beror på hur mycket de har att göra, det är ju ändå 4 ston till som ev. kommer att föla inom de närmaste dagarna.


Nordiclights är ett stuteri utanför Knivsta där de föder upp de ädla hästarna "Kaspisk häst". Är du inte bekant med rasen så är den ABSOLUT värd att titta närmare på. Familjen Lindahl är mycket trevliga och kunniga om rasen och hjälper dig gärna om du har frågor eller är intresserad av att provrida/köpa en av deras kaspier.


Här kommer en länk till sidan; kolla in den och skriv gärna i deras gästbok

http://nordiclights.se/


Grattis igen Nordiclights stuteri!

Alexandra

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards