Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Alexandra Persson - 19 juni 2010 01:15

Större del av dagen har faktiskt gått åt till att städa.

Dammsuga och plocka undan saker och papper.


Pappa åkte iväg och hämtade halvbrorsorna som skulle få komma hem i helgen och sova över. De fick stanna och handlade lite inför kvällen, tagiatelle, grädde och lite skinka till carbonaran som stod på menyn.

När de var och handlade så hade pappa även införskaffat karborrar med klister på baksidan. Så han fick i uppdrag att sätta upp myggnät vid fönstret och i badrummet där ventilationen är. Natten till idag hade varit galen, tror jag slog ihjäl ett 30-tal mygg utan att överdriva.Jag har väl för tillfället en si sådär 17-18 myggbett och de kliar nå förbålt så det här var mycket välkommet.


Vid 16-tiden så åkte de iväg och tittade på fotboll här i närheten (pappas gamla klubb). Själv så bestämde jag mig för att titta på det kungliga bröllopet.

Oj vad fin Viktoria var i sin klänning och både hon och Daniel verkligen lyste av kärlek och äkta känslor... Vackert.

Någonstans när de hade klivit ur kyrkan och började åka vagnen mot båten de skulle till så bestämde jag mig för att sluta ögonen ett litet tag och kom tillbaka lagom tills de började visa middagen *haha*.


Nåja, pappa och brorsorna kom hem och vi började med maten, sen blev det lite tv i några timmar, tandborstning och vid fem i tolv så låg brorsorna i sängen.

Själv blev det lite WoW och nu tänkte jag sova igen.


Natti natti!



Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards