Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Alexandra Persson - 10 juni 2010 23:15

Var på fototräff och surrade med lite folk inne i Uppsala.

Väldigt trevlig med lite picnic i solen (som envisades med att flytta oss in i skuggand hela tiden). Blev inget modellande mer än "vanliga" bilder, vilket var rätt skönt.

Overall så var det hyfsat med folk - men fler borde komma till träffarna.


Aleks (http://aleks.bejbi.se) hade med en tjejpolare, Sara, till träffen som jag konverserade lite med. När klockan började dra iväg så ville Aleks käka så vi drog till Alexanders uteservering och satt där ett tag tills upptåget skulle gå. Sara skulle av på vägen hon med (hon hade koll på tiderna med).

Efter lite snack där så körde Aleks mig och Sara till station i sin fina bil.


Väl på tåget så försöke jag få tag på pappa för att se om han kunde skjutsa hem mig, men icke... Han hade druckit en öl så det blev en 7 km lång promenad på kvällskvisten. Stannade till ett par gånger men bara snabbt då myggen började bita mig om jag stod still i mer än 10 sekunder. Tog för övrigt under en timme att promenera i långsam takt hem.

Hittade en jättesöt häst påvägen som jag föll lite smått pladask för, får försöka spana på den och se om ägarna kanske behöver lite extra hjälp i stallet.


Nåja, nu är det sovadags - Natti!

Av Alexandra Persson - 10 juni 2010 12:01

Hade tänkt att jag skulle bloggat igår men jag satt och pillade med WoW-kontot istället och det tog sin lilla tid.


Började med att jag fyllde i ett formulär med alla möjliga konstiga uppgifter och skickade in det. Där efter så tog det UNDER en timme innan jag fick första svaret (har hört skräckhistorier om upp till 2 månader...) och blev ombedd att fylla i andra uppgifter och skicka in igen.

Satt och väntade och kollade mailen fram och tillbaka redan vid nio-tiden på kvällen så fick jag svar som sa att mitt konto var återställt! *YAY!*

Snabb support som garanterat får tummen upp.


Så jag började med att installera in spelet på nya datorn (kände mig omotiverad innan jag visste om det var lönt eller inte) och under näst sista patchen så tyckte min nätoperatör att de skulle stänga ner sina servrar för något. Så det blev inget inloggande fram tills i morse  när jag downade de sista patchbitarna.

Allt fanns där - så snabbt som sjutton beställde jag min authenticator

http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617

för det var verkligen inte kul att bli hackad, så för hoppningsvis så händer det inte igen.


Slutet gott allting gott... Eller?


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards