Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Persson - 4 september 2011 09:33

Undrar om det blir mycket att göra, och nu i veckan undrar hur det ser ut då.

Hoppas att jag kan komma ifrån tidigt på tisdag, och torsdag måste jag kolla upp ännu mera.


Satt och gjorde en meritförteckning igår kväll över alla häftiga saker jag hunnit med här i livet inom den estetiska världen (modellande, events, musikvideos, teateruppsättningar m.m) Kan säga att det var rätt knepigt efter ett tag att få fram rätt saker på få ord.


Nästa helg är det en musikvideo som ska spelas in.

Och nu på onsdag får reda på castingroll där jag var och provspelade igår. Squeek!


Nej, nu ska det bli frukost efter en och en halv timmes slöande framför datorn!






Av Alexandra Persson - 3 september 2011 19:03

Nu är jag hemma och har hunnit äta middag också.

Gick rätt så bra tror jag - hoppas självklart på huvudrollen men vi får se vad som händer :)


Sitter och fryser lite, hoppas jag inte är påväg att bli sjuk, det vore för illa.

Tror det blir lite läsande idag och sedan mera Band of brothers.


Nästa helg så är det musikvideo som ska spelas in så då får jag agera framför kameran igen. Måste bara hitta kläder också. Nåja, mysa med en bok och en avokado nu *om nom nom nom*

Av Alexandra Persson - 3 september 2011 12:26

Såg den nyss via facebook och ögnen bara tårades.

Se klippet och hjälp till att sprida det vidare.

Av Alexandra Persson - 2 september 2011 16:19




För oss med pyttefötter så kan jag tipsa om http://www.nattafotter.se/ epic butik som gjort mitt liv sååå mycket lyckligare.

Av Alexandra Persson - 1 september 2011 08:21

Ny månad - nya mål.

Börjar känna mig lite som en arbetsmyra. Trött är jag också.

Igår kollade jag och älsklingen några till episoder av Band of Brothers (ja vi har båda sett den förut - men den är värd att se flera gånger). Jag satt mest och försökte skriva bra saker, men det gick ju mindre bra när jag inte kunde fokusera eller vet hur sjutton jag ska fortsätta skriva.


Nåja, en ny månad nu. Hoppas jag hinner med allt som ska fixas.

Ska på casting för en långfilm i helgen och musikvideoinspelning (som jag måste handla kläder till). Ska försöka bränna av iaf 3-4 fotograferingar också

Har även en tävling som jag försöker bli klar med också, men det går inte heller så jäkla bra - har för mig att deadlinen är den sista.


Nåja frukost, träning står närmast på schemat!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards