Alla inlägg den 21 september 2011

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 22:07


 


You're my everything <3

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 21:50

Hemma från jobbet och har ätit lite middag. Gick ju skit för Brynäs i hockeyn såjag började spela Bejewled någonstans i mitten av andra perioden.


Imorgon var tanken att jag skulle jobba, men det blev ändrade planer.

Körde btw ett riktigt skönt fyspass som jag ska börja köra varje dag nu, minst en gång om dagen (förmodligen 2 per dag), vill försöka minska några cm kring midjan iaf och få lite fastare lår. Fastare lår får man iof bara genom långlöpning, så jag kanske ska ta och pälsa på mig och köra runt Nydalasjön imorgon.


Har möte med Clash Kommunikation senare på kvällen så vi får se hur det går.

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 09:45

God morgon!

Här är man supertrött och börjar bli lite lagom frukosthungrig innan man ska iväg till jobbet. Får se hur sent det blir idag, säger nog att jag hellre vill jobba helgen än åka på touren också tror jag. Hade börja göra upp planer nämligen.


Igår hände något som jag inte riktigt var beredd på att höra, kan dock inte gå in på vad det är, men det var dåliga nyheter. Kommer förmodligen att behöva göra en resa ner till Uppsala för att berätta vad jag vet.

Det i sin tur ledde till att jag stannade hemma från föreningsmötet som skulle börja ca 1 timme senare...


Nåja, nu ska det ätas frukost och se om det hänt något nytt i världen på tv:n!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards