Alla inlägg den 8 september 2011

Av Alexandra Persson - 8 september 2011 10:28

Ja, snart dags att fixa till sig inför lunchen där herr L ska vara med.

Får se om det blir någon rolig debatt. Jag har iaf med mig penna och papper.

Ser ut att bli en god lunch också - får se om den är lika bra när jag kommit hem.


Nåja dags för smink och buss nu!


Jobb · Mat
Av Alexandra Persson - 8 september 2011 08:22

Satt på jobbet och lärde mig receptionen igår (vilket gick bra) när jag började kolla på nätet och tittade in på aftonbladet.se kring 15-tiden.


Det första som slår mig på löpsedeln är den tragiska flygkraschen där man tror att Stefan Liv är en av de 43 av 45 som omkommit. Det blev lite av en chock för mig - och som Brynäsare så har jag aldrig "hejat" på något av hans lag tidigare mer än när han spelat för Tre Kronor.


Men när en sådan här tragedi händer så spelar det ingen roll vilken färg man haft på tröjan, vilket lag man håller på som supporter eller vilket land man befinner sig i. Sorgen är ett faktum och att ett helt lag med tränare, ledare, läkare och spelare förintats på mindre än ett par minuter känns helt ofattbart och orättvist. 


För en gångs skull så tänker jag på fansen i HV71, på hans och alla de andras familjer och vänner, på Aleksandr Galimov som ligger på sjukhus med 90-procentiga brännskador, på stewarden som också överlevde med svåra brännskador.Tragiskt


Rest in Peace Lokomotiv Jaroslavls team of 2011/2012


Följ rapporteringarna på aftonbladet.se

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/khl/article13590227.ab

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/khl/article13590145.ab

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards