Alla inlägg den 4 september 2011

Av Alexandra Persson - 4 september 2011 21:08

Jag måste säga att det känns riktigt bra att ha ett jobb igen och att faktiskt vara uppskattad för den jag är och det jag gör. 

Hade utvecklingssamtal på jobbet idag med min chef.

Lite nervöst var det ju självklart, har ju inte haft det sedan jag gick ur gymnasiet - and that was not yesterday I may tell you :P


Nåja nu har jag mailat iväg mitt actor/model-CV till Cissi också,  får se hur det går.

Om 3 dagar så vet vi :)


Nu ska jag mysa framför tv:n med en skål björnbärskräm och crunchy!

Av Alexandra Persson - 4 september 2011 09:33

Undrar om det blir mycket att göra, och nu i veckan undrar hur det ser ut då.

Hoppas att jag kan komma ifrån tidigt på tisdag, och torsdag måste jag kolla upp ännu mera.


Satt och gjorde en meritförteckning igår kväll över alla häftiga saker jag hunnit med här i livet inom den estetiska världen (modellande, events, musikvideos, teateruppsättningar m.m) Kan säga att det var rätt knepigt efter ett tag att få fram rätt saker på få ord.


Nästa helg är det en musikvideo som ska spelas in.

Och nu på onsdag får reda på castingroll där jag var och provspelade igår. Squeek!


Nej, nu ska det bli frukost efter en och en halv timmes slöande framför datorn!






Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards