Alla inlägg den 10 september 2011

Av Alexandra Persson - 10 september 2011 09:27

Gääääääsp... Vakande när Mika skulle upp i morse, det var någonstans mellan aptidigt och tidigt (jag tittade inte på klockan men den var innan 5)...

Gick och la mig i sängen igen och började drömma.


Sunset Park-gänget har invarderat mina drömmar senaste 3 timmarna. 

Någon ny musik festival. Finns bara små fragment kvar som jag kommer ihåg, men det var någon jättekänd artist vid namn "Johan Kryger" som skulle göra en spelning. Så hela gänget (vi var väl ca 15 pers) som sprang och skyddade bilen han kom åkandes i. En liten blå Toyota, så att han kunde köra rakt in i lagerlokalen, som var garage och backstage.


Vi crew gick in i ett annat rum och försökte få upp någon direktlänk med scenen via en sterio, som ägdes av min chef Therese. Eftersom ingen lyckades så fick jag fixa det, och det var egentligen bara att trycka på en knapp så fick vi ljud.


Efter ett tag så kom Nik in och sa att vi var tvungna att ställa upp oss i en halvmåne för att nu skulle det bli officellt vad festivalen hette.

Tidigare så hade vi sett annonser där bara bandnamnen och datum stod, men nu skulle vi köra ett genrep. Så, alla ställde sig runt Janna, Kai, Lina och 3 personer till (som inte alls hör till Sunset-gänget - de tre övriga alltså) sa sina rader och där även presenterade namnet "New culture and strange moving obsticles".

Vi applåderade och gick sedan in på scenen för att köra.


Dock så vaknade jag innan, så jag vet inte hur det gick.

Helt enkelt - jag drömde knarkat i morse...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards