Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 09:45

God morgon!

Här är man supertrött och börjar bli lite lagom frukosthungrig innan man ska iväg till jobbet. Får se hur sent det blir idag, säger nog att jag hellre vill jobba helgen än åka på touren också tror jag. Hade börja göra upp planer nämligen.


Igår hände något som jag inte riktigt var beredd på att höra, kan dock inte gå in på vad det är, men det var dåliga nyheter. Kommer förmodligen att behöva göra en resa ner till Uppsala för att berätta vad jag vet.

Det i sin tur ledde till att jag stannade hemma från föreningsmötet som skulle börja ca 1 timme senare...


Nåja, nu ska det ätas frukost och se om det hänt något nytt i världen på tv:n!

Av Alexandra Persson - 20 september 2011 11:05

Tror att ödet försöker peta på mig att jag ska till Paris igen...

Det här är typ 6:e saken jag ser om Frankrike på 1 timme :P


 

Av Alexandra Persson - 20 september 2011 10:06

      

Igår så hade jag och älsklingen en superromantisk kväll tillsammans.

Började med matlagning och vin, levande ljus och en lugn middag på vårat nyinköpta köksbord och stolar.


Efter middagen så satte oss i bastun. Supermysigt och vi var lagom trötta efteråt. Tänk er "klubbad säl"-trötta. Tydligen så finns det en "officell" bastuskylt också, man lär sig något nytt varje dag.


     

Av Alexandra Persson - 18 september 2011 08:29

Ny dag och nya mål, imorgon är det över - önskar att jag hinner.

Arbete senare idag igen, många kunder idag också hoppas vi på.


Är lite småtrött just nu så det får nog bli en till post när jag vaknat till :)

Av Alexandra Persson - 17 september 2011 12:01

Jo jag går med lite av en klump i magen, vet inte alls om det är bra eller dåligt att känna så här. Tror det har med stressen och prestationsångesten att göra.

Ugh, och sedan är ju saker som det är - någon måste göra det och egentligen har jag inte tid för det. Lär behöva skriva i kväll/natt när jag kommer hem...


Men det är fler saker som gör att jag mår som jag mår.


Nåja, nu är det snart dags att bege sig till jobbet - får se om det blir en överfull lördag eller om det inte blir så "illa" som vi först trodde.


Av Alexandra Persson - 14 september 2011 15:25

Jupp idag så har vi städat huset och ikväll blir det middag med Johan.

Vi hade ett strömavbrott tidigare idag också, lagom kul när man sitter och kollar saker vid datorn *höhö*


Tror btw inte jag nämnt det men våran gård håller på att målas om, från smuttsvit/gul/grå till vitt på väggarna och lite olika färger på dörrar och balkonger.

För stunden är balkongerna mintgröna, dörrarna på lägenheterna vita och portdörren svart. Får se när de kommer till vårat hus och börjar pilla.

Av Alexandra Persson - 14 september 2011 10:03

God morgon folk!


Här sitter jag igen, idag blir det lite annorlunda grejer som händer.

Hade tänkt att ta mig ner på stan och reka lite, men vi får se om vädret vill samarbeta... Det ser inte allt för lovande ut.


Hittade lite fina skor som jag ville ha tidigare idag, men självklart så fanns de inte i min storlek :(


Mika är ledig idag, så det kanske blir lite tidigt "fredagsmys" - eventuellt så ska vi äta middag med Johan. Nåja time will tell.

Av Alexandra Persson - 13 september 2011 23:54

Nä, nu har jag jobbat i flera timmar med det här och det stretar rätt hårt emot nu.

VILL INTE säger huvudet så nu skiter jag i det här och gör något annat istället - sen blir det sömn. 

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards