Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Persson - 27 september 2011 00:00

Så då var vi hemma igen och har kollat igenom två nya episoder av "Blood and Sand". Mika hängde med till studion och kollade in när vi fotograferade samt tog lite bilder under tiden Jocke fotograferade. Var rätt intressant att försöka hålla samma pose och min hela tiden (lyckades bättre med posen än minen *höhö*). Hoppas att jag får tillgång till bilderna efteråt i alla fall - vore sjukt kul att ha några av dom i svartvitt.


Nåja här kommer några behind the scens i alla fall - enjoy!


 

Av Alexandra Persson - 26 september 2011 14:45

Har precis kört ett redigt fyspass så nu bränner musklerna lite lagom.

Jocke skickade ett sms och frågade om jag ville vara ljusmodell för hans powerpoint presentation imorgon då han ska hålla kurs i ljussättning - och det säger man ju självklart inte nej till :)


Så nu blir det nästa fyspass och sedan preppa inför kvällen.

Av Alexandra Persson - 25 september 2011 22:00

jag borde skriva något mer innan jag går och sover.


Nå jobbet blev rätt lugnt idag. Alice gick med och lärde sig att viewa, och hon lärde sig snabbt och har ett bra "snack". Kommer att gå fin fint för henne när hon nu hoppar in :)


Själv är jag lite småbitter över att min chef verkar ha schemalagt mig 5 av 7 dagar som jag bad henne att INTE lägga på mig då jag är uppbokad med annat.

Får ta det med henne imorgon så att det blir rätt där.


Nej jag börjar bli lite småtrött, ska väl kolla nyheterna och sedan sova. Älsklingen sover redan och katterna tycker att jag borde sova också tror jag.


Natti natti!

Av Alexandra Persson - 25 september 2011 10:58

Just nu så känns det så i vilket fall.

Sov inte så bra i natt och vaknade vid 4:30 när Mika åkte till jobbet....

Låg vaken i en dryg timme innan jag somnade om och började drömma om "Pyr" (berättar allt om det när jag kommer hem) och var  som sagt inte särdelse utvilad när jag vaknade med mina lurviga katter på varsin sida om kudden.


Nåja, sminkad och redo för en ny dag på jobbet, hoppas att det blir lugnare idag...

Gäääääääsp...

Av Alexandra Persson - 24 september 2011 10:30

Snacka om att jag är smått dagvild nu, det här med att både jag och Mika jobbar på oregelbundna dagar nu gör det lite småsnurrigt.


Nåja, frukost nu och lite testkörande av hemsidan innan det blir jobb vid 11.30-tiden. Hoppas det är bra grupper idag, och att allt går snabbt.

Vill hem tidigt och mysa med min älskling....

Av Alexandra Persson - 22 september 2011 12:55

Har legat i soffan och mys med djuren större delen av dagen. 

Har faktiskt lite träningsvärk från igår när jag körde superpasset from hell, men satan vad peppad jag blev på det passet.


Senare idag så hoppas jag att Clash har tid för mig, har sagt kl 19, så vi får se.

Ska nog ta och äta lite lunch och diska innan jag fortsätter med träning. Borde fortsätta med mina skisser också.


Just nu ösregnar det ute så det blir iaf ingen löprunda - den saken är säker.

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 22:07


 


You're my everything <3

Av Alexandra Persson - 21 september 2011 21:50

Hemma från jobbet och har ätit lite middag. Gick ju skit för Brynäs i hockeyn såjag började spela Bejewled någonstans i mitten av andra perioden.


Imorgon var tanken att jag skulle jobba, men det blev ändrade planer.

Körde btw ett riktigt skönt fyspass som jag ska börja köra varje dag nu, minst en gång om dagen (förmodligen 2 per dag), vill försöka minska några cm kring midjan iaf och få lite fastare lår. Fastare lår får man iof bara genom långlöpning, så jag kanske ska ta och pälsa på mig och köra runt Nydalasjön imorgon.


Har möte med Clash Kommunikation senare på kvällen så vi får se hur det går.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards