Alla inlägg den 19 december 2010

Av Alexandra Persson - 19 december 2010 23:00

Då hade det äntligen blivit dags för min första fotografering. Och inte vilken som helst utan en med min älskling ;)

Jultema var tanken, och vi fick nog många fina och bra bilder som kommer att synas båda här och på andra ställen. Gjorde en awesome make på mig själv så den är jag glad att den fastnat på bild med en vettig kamera.


Till middag blev thai kyckling med lök, paprika och curry pasta. Nå inte pasta som i "spagetthi" utan en sås-aktig grej. Till det blev det rödvin (ja passade jättebra) och vatten som sig börs.


En dusch på det och nu sitter jag i min pyjamas och är påväg till sängen.

Natti natti mina trogna bloggläsare :)

Av Alexandra Persson - 19 december 2010 22:30

Ja ja, det blev inte så mycket skrivande de dagarna men här kommer en snabb update.


16:e åkte och handlade med buss; note to self 5:ans buss suger om man ska storhandla.


17:e Tänkte ha lite gamer-night, men vi gick och la oss vid 2:30 eftersom Mika hade jobbat hela veckan.


18:e sov länge och katterna knatade runt på mig och försökte väcka mig vid 6-tiden (!) för frukost. Vaknade till, gick på toa, blängde lite surt på dom och sedan och la mig igen. Vi fortsatte att ingame på dagen och jag skillade Archaeology och är nu inte långt ifrån att börja i Cataclysm områderna!


Som sagt snabb update för att jag varit slö - men men :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards