Alla inlägg den 4 december 2010

Av Alexandra Persson - 4 december 2010 23:47

Igår så var det utgång som gällde eftersom det var Sussi's sista dag här uppe.

Vi drog till Pipes of Scotland för middag tillsammans med Grenemarkarna (3 av dom).

Sen hem och ta det lugnt, vi var rätt trötta allesammans.


Idag så klev vi upp kring 8, åt frukost och gjorde oss i ordning för att följa med Sussi till stan och hennes buss mot Sundsvall. Efter det så gick jag och Mika in på Stadium och kollade lite innan vi drog till gymmet. Vi hade ett GRYMT bra träningspass.

Körde bland annat på crosstrainern och lite boxning - vilket var grymt skönt.

Dusch och bastu på det innan vi fikade lite för att stroas vidare och äta lunch hos våran favorit kock.


En snabb runda på stan efter att vi rullat ut från lunch restaurangen och vidare till Ohlssons tyger för att köpa julgardiner och gardinstång. Hittade riktigt snygga.

Sen förbi på Nicole och göra lite ärenden där innan vi satte oss på bussen hem.


Väl hemma så blev det slöande, WoW och film.


Nu när klockan tickar över 00:00 så ska jag ÄNTLIGEN få min efterlängtade titel :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards