Alla inlägg den 10 december 2010

Av Alexandra Persson - 10 december 2010 23:45

Ja då har det varit både Nobelmiddag och Idolfinal.


Middagsmenyn såg väldigt god ut, kanske får för mig att laga den någon dag. Eller göra en egen version av det. Har inte så mycket annan koll mer än det aftonbladet skrev (typ att Kronprinsessan tackade nej till vin och att hennes klänning var supersnygg).


Idol kollade jag lite halvt på samtidigt som jag spelade.

Hade kvittat vem av de som vann för min del, men jag tycker att Jay har en "bättre" röst än vad Minnah har om man tänker utanför Sveriges gränser.

Men med det så vill jag inte säga att hon är dålig - för det är hon absolut inte!


Annledningen är väl, som vi såg Eurovision song contest när Anna Bergendahl tävlade, att bara för att det är bra i Sverige så behöver det inte slå utomlands.

Jay har i min mening en "större" chans att lyckas - om han ger fan i drogerna.


Anyways, annars så har jag spelat en hel del idag. Har maxat fishing och herbalism till 525 och är på god väg med archaeologyn också.

Blev inget levlande idag eftersom Mika ville spela Sonic och C&C istället, har dock lyckats dinga 82 genom blommor och att utforska i archaeologyn.


Nåja, dags för sömn nu, imorgon och på söndag är det dags för julbak inför Lucia på måndag. Ska även göra en lite mer "helg"-aktig middag imorgon tänkte jag.

Kanske dyker upp ett recept på kvällen.


Natti natti <3

Av Alexandra Persson - 10 december 2010 10:45

Klev upp första gången när Mika åkte till jobbet vid halv åtta, sen somnade jag om och vaknade vid 10. Skönt att kunna snooza ibland.


Igår så hände lite andra grejer kom jag på som jag inte skrev om igår.


1. Stod och lagade mat och lyckades skära mig i pek och långfingret på vänster hand (yes it did hurt and it was loads of blood), dock inget allvarligt och nu läker det fint.


2. Full omgång i elitserien igår. Brynäs spelade hemma mot Timrå och spöade dom med 2-0 - awesome!


Som jag skrev i nattens inlägg så var det mycket WoW igår, och mer blir det idag.

Väntar på att höra om en av mina modellvänninor kommer upp från Stockholm på en snabbvisit i helgen eftersom det inte blir något åkande till Seskarö och Haparanda i helgen - annars blir det lite senare.


Nu lunch och börja fixa med middagen innan jag hoppar in i WoW igen.

Av Alexandra Persson - 10 december 2010 00:10

Idag har jag nog inte så mycket att rapportera, har mest spelat WoW och levlat archaeology. Jäkligt kul profession, tills man kommer till 100 och inser att "damn jag skulle inte ha löst de här grejerna ännu". Så nu är det bara att farma massa fragments - bra är dock att vi får exp för att göra det, so it's worth it.

Dingar nog 82 imorgon (har ju slöat eftersom jag och Mika spelar tillsammans).


Anyways, nu ska jag ta och dricka upp mitt kalla pepparmintsté och ta en liten nattmacka.


Peace out my loved once!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards