Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Persson - 7 juli 2011 12:09

Jo jag satt och fnulade igenom lite bilder och tänkte igenom senaste styrelsemötet.

Har fått en väldigt bra idé gällande en modevisning som jag vill att vi genomför.

Men iof så är det ett tag tills den sker och jag har flera planer på gång.


Nåja straxt dags att cykla till jobbet, får se om jag kan sluta tidigt idag också :)


Note-to-self: Måste höra av mig till Jessica!



.

Av Alexandra Persson - 6 juli 2011 09:34

 

Av Alexandra Persson - 4 juli 2011 10:41

Jahopp ny dag. Sitter och försöker få en till achivement ingame, men borde förmodligen äta frukost eller så.

Jobb idag innan det är höstmöte för umemodellen, får se hur länge det blir idag innan hemgång och middag.


Snart är det utlandsresa för mig och älsklingen också, ska bli så skööönt.

Skönt att min 48-timmars förkylning håller på att släppa nu så att jag kan

Aja nu blir det mat en snabbis innan det är dags att göra sig i ordning för jobbet :)

Av Alexandra Persson - 4 juli 2011 01:59

Helg och jobb. Jo så var det idag.

Slutade rätt sent eftersom det var lite folk.

Men men sålde helt ok och min kollega fick prova på att ta några kunder själv idag - imorgon är hennes första riktiga dag.


Väl hemma så hade Mika gjort baconpasta! Åh så sjukt gott det var....

Sen tittade vi lite på big 4 på tv innan vi drog igång Public Enemies. Helt okej film fast slutet var lite platt...


Blev lite WoW på det OCH! jag tog min "over 9000" achivement! :)

Nu är det dock sovadags på gång innan det blir ALLT försent - jobbar ju i morgon också.

Natti natti!

Av Alexandra Persson - 3 juli 2011 10:00

Igår så var det coctailfest hemma hos Viktor (som är utbildad bartender) och OMG vad grym han var på att blanda drinkar :)


Sista drinken jag fick (en Viktor special), med smak av melon, skumbanan och granatäpple... Det var seriöst godis i flytande form + alkohol, sjukt god.


Dök upp lite annat trevligt folk (läs: metal/rockmänniskor) också på festen som jag duiskuterade allt mellan himmel och jord med. Även folk ifrån filmteamet var på plats - vilket var rätt trevligt :)


Bilder kommer här och även på ansiktsboken.

Nu är det bara lite snabbt att kolla WoW innan jag sticker iväg till jobbet, ser ut att bli en tidig dag idag <3

Av Alexandra Persson - 2 juli 2011 14:24

Ja, vilken dag det varit. Har varit satans produktiv och spammat forumet och Facebook galet mycket.


- Dammsugning

- Skriva massa forumposter och uppdatera FB

- Välja passande kläder och åka på filminspelningen

- Coctailparty

- Pilla med modet för nästa nummer av QLTR

- Planera höstmötet som sker nu på måndag + skicka ut en påminnelse om mötet

- Påbörja min guide till Emily

- Försöka få ut de sista sandkornen från inspeningen sist...

och mycket mycket mera...


Nu inspelning!!!

Ses sen :)

Av Alexandra Persson - 2 juli 2011 07:47

Massor av saker  som händer idag:


- Dammsugning

- Skriva massa forumposter och uppdatera FB

- Välja passande kläder och åka på filminspelningen

- Coctailparty

- Pilla med modet för nästa nummer av QLTR

- Planera höstmötet som sker nu på måndag + skicka ut en påminnelse om mötet

- Påbörja min guide till Emily

- Försöka få ut de sista sandkornen från inspeningen sist...

och mycket mycket mera...

Av Alexandra Persson - 1 juli 2011 23:22

Ja hemma, efter lite stressig dag på jobbet.

Har haft en ny kollega med mig idag som ska lära sig att viewa.

Kul att jag är rätt ny och själv får ta hand om upplärningen.


Lyckades byta bort mitt pass imorgon,  som jag tydligen hade - bra när schemat stämmer ;)


Skrev ut ett nytt schema så nu ska det inte bli några problem.

Dubbelkollade så att mina namn stod med på alla ställen - både på skärmen och på pappret.


Nu blir det fredagsmys med älsklingen <3

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards