Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Alexandra Persson - 8 juli 2011 23:12

Som rubriken säger - jag blir trött...

Om folk bara kunde engagera sig, läsa vad det står och faktiskt göra som det står också skulle mitt (och andras liv) bli så förbannat mycket lättare...

Får se om någon annan känner sig manad att ta hand om den här delen nu.

Jag har fan ingen lust att bry mig längre.


Nä nu ska jag vara ledig i helgen, ska göra mina 2 dailys nu och sedan slappa i helgen. Ska plåta på söndag om allt går som det ska och imorgon hoppas jag på Nydala.


Ska försöka få till ett möte med Jessica också som jag kan intervjua för tidningen.

Hur ska jag hinna allt innan vi åker utomlands?!

*sucka*


Annars så var det en helt ok dag på jobbet - mycket folk. Det gillar vi :)

Av Alexandra Persson - 8 juli 2011 11:15

Ja nu är det straxt dags för mig och min älskade kamera att ta en repa på stan.

Får se hur mycket jag hinner med eftersom jag börjar jobba vid 13.


Har iaf hittat alla trender inför hösten - från topp till tå.

Får se om jag kanske investerar i något till mig själv på vägen.


Det jag kan avslöja är att i skoväg ska ALLT ha klack. Inga undantag.

Fägerna kommer att varierar lite men rödbrunt, chokladbrunt, svart och i vissa fall creamvit.


Så nu blir det att åka ner på stan och ladda inför jobbet med "fönstershopping" :)

Av Alexandra Persson - 8 juli 2011 01:15

Det går seriöst inge bra att sova när mitt huvud fylls av att jag MÅSTE fixa ett modereportage inför nästa nummer. Det som gör mig lite upprörd/stressad är att höstkläderna inte kommer att dyka upp förän i slutet av september...

Väldig oawesome eftersom tidningen trycks i augusti...


Tror jag är lite småstressad eftersom jag försvinner iväg utomlands om 2 veckor också - ursch ursch...


Så nu tänkte jag försöka få lite lugn och ro genom att hitta något supertrendigt och sedan låta mina idéer blandas till någon framtida trendighet.


Man kan vara omodern på två olika sätt och av olika orsaker.

Antingen är man för sent ute eller för tidigt.


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards