Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Alexandra Persson - 12 juli 2011 23:45

Har cyklat hem från jobbet nu och hunnit torka en smula.

Idag var en sådär dag på jobbet, vår kortterminal DOG så det ställde till det en hel del för mig på jobbet med mina kunder. Det slog mig lite hur styrda samhället blivit av elektroniken. Innan kreditkorten så hade man ju ENBART kontanter - men nu är det nästan helt borta. Det i sin tur leder ju till massor av trassel när saker trasslar till det (som idag).


Sen innan det var hemgång så åkte jag iväg till Kretsen och pratade lite med Niklas och Ronnie, kollade lite saker inför min och Mikas avresa.


Åh oh! Och Jennifer, den "nya" viewaren är en ÄNGEL! Hon tog mina två pass som höll på att korta ner vår semester med 2 dagar <3

I'm so repaying her when we get home ^^


Nåja nu är det dags för lite wow och facebook-konversationer!


Jobb · Resor
Av Alexandra Persson - 12 juli 2011 09:53

Superbra dag igår på jobbet - mycket mycket folk.

Så mycket folk att jag inte slutade förens 22:30, men det är vad som händer på ett sådant här jobb. Inte nog med det så var min kollega en timme sen efter en miss i schemat.


Väl hemma så lagade min älskling ihop en hamburgare till mig. Var så galet hungrig när jag slutade att jag mådde illa. Men dumt att handla något på stan när man har mat hemma 15 minuter bort.


Får se hur det går idag mycket folk idag också - ser ut att bli en solig dag så jag kanske ska röra mig ner på stan lite innan och göra lite ärenden.


Får se om jag hinner hem och blogga lite idag.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards