Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Alexandra Persson - 10 juli 2011 23:29

  

FAKTA

Namn: Moisture mask

Funktion: Återfuktande och mjukgörande

Innehåller: Jordgubbar och vanilj

Konsistens: Rinnande/lättflytande* med mikrokorn

Doft: Jordgubbsmilkshake med en svag doft av vanilj

Pris: 20 kr hos Kicks <länk här>

* = Tänk er en blandning mellan en yoghurt och mjölk


BETYG

Återfuktande: 4/5

Mjukgörande: 4/5

Doft: 4/5

Konsistens: 2/5

Lätt att applicerad: 3/5


Totalt betyg: 17/25


Kommentar: En mycket väldoftande ansiktsmask med bra resultat på de önskade effekterna. Konsistensen var väldigt rinnig och drar - tyvärr - ner betyget för en annars mycket bra ansiktsmask. Med en så rinnig "kräm" så blev det lite svår att applicera - men med 15 ml så täcker man gott och väl både ansikte och hals utan problem.

Av Alexandra Persson - 10 juli 2011 23:14

Har haft en ledig helg, helt underbart!

Igår blev det Umelagun med sol (och massa produktivt skrivande gällande föreningen) och fotograferande. Har gjort två backup planer för modet nu också samt börjat skriva på verksamhetsstödet *yay*.


Idag vart det Umelagun igen, massa solande igen och simmande.

Träffade på Angelinn som jag inte sett sedan hösten - gud den tjejen är sååååå underbart trevlig! En solstråle som jag gärna ser mer ofta.


Annars idag så har jag pratat med min kära mor om när hon och morfar tänkte komma upp hit till mig och Mika. Vi kom väl fram till ett par dagar så nu ska jag kolla med min chef/kollegor om jag kan byta lite dagar.


Jag och Mika har precis kollat "Taken" http://www.imdb.com/title/tt0936501/ galet bra film. Dock kände jag att slutet var lite hastigt, bra men hastigt.


Nu är det snart sovadags och ny arbetsvecka med en HELT galen måndag med en mängd folk - like like!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards