Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Persson - 14 oktober 2010 14:32

 

Jahapp nu har den första snön lagt sig på backen. Väldigt tidigt måste jag säga.

14:e oktober är i tidigaste laget enligt mig.

Tog en bild ifrån fönstret, även fast det snöade mycket mer senare.


Nu ska jag i vilket fall röra mig och hämta ut ett paket som kommit med posten - undra vad det kan vara för något skojigt. Igår så kom min goodiebag som jag väntat på men, men det kanske kommer en till idag från ett annat ställe.


Nåja, höres senare!

Av Alexandra Persson - 14 oktober 2010 01:35

Så nu är det sovadags - har lyckats få lite ordning på CSS-en också *awesome*.

Vet vad det är jag gör nu i vilket fall.

Nåja natti natti!

Av Alexandra Persson - 13 oktober 2010 16:13

 

Så en hel del kvar att göra ikväll:

- Fixa de sista detaljerna på bilderna (ja jag har inte hunnit med det)

- Fixa med musiken till filmen som inte blev helt 100

- Fixa med det personliga brevet till typ 8 ställen... (väldigt personligt)

-Tvätta mellan 18-21

- Laga middag

- Påbörja mitt galleri

- Fixa lite ingame

- Plugga in mera CSS och progga på hemsidan

- Kurera mig så att jag blir helt frisk

- Duscha


Är det inget bra på TV i kväll också?

En typisk höstdag i mitt liv där jag ska hinna med massor...

Av Alexandra Persson - 13 oktober 2010 10:49

Mmm så det kommer bilder på det ikväll när jag har folk som kan fotografera mig.


Joina rörelsen och SUIT-UP!

http://www.facebook.com/pages/International-Suit-Up-Day/118384171507821


Av Alexandra Persson - 13 oktober 2010 09:07

Onsdag morgon, fortfarande förkyld och det kliar nå fruktansvärt i halsen och öronen... Kan jag inte ta och bli frisk snart?


Sitter här och dricker en kopp citron té och borde väl äta något också då magen kurrar.


Jaha vad händer annars idag då? Vänta på att proffice ska ringa, börja skriva CVn till de andra platserna och typ hoppas från pengadonationer från något random ställe.

Vore sweet om jag kan få det där hästjobbet också, men det är väl inte så hett att hoppas på kanske. Nåja det är värt ett försök i vilket fall.


Sen ska jag väl vänta på mail från en fotograf här i Umeå som jag börjat planera en väldigt höstig session med och se om han tycker att jag är helt knäpp (eller har för mycket fritid) gällande en idée. Vet precis hur jag vill ha det så det vore jättekul om han är lika galen som mig.


Mer på fotofronten så borde jag besluta om vilka bilder jag ska skicka till Fredrik S om jag är nöjd med retuscherna eller inte. Sitter lite i valet och kvalet om det.

Om du har någon bild som du vill få retuscherad så kan du gärna höra av dig, omväxling förnöjer.


Mer än så, borde fixa slutet på "film-previewn" från bröllopsmässan som jag gör också. Många järn i elden är bra, så länge man hinner med allt.


Nej, nu blir det mat och sen lite tuschande på bilderna så kan jag lägga det åt sidan också. Chipp!

Allmänt · Jobb · Mat · Modell
Av Alexandra Persson - 12 oktober 2010 10:14

Ja, jag vet ibland har jag lite wired tankar - men seriöst.

Knänt måste väl ändå vara den MEST osexiga kroppsdelen ever, massa överflödigt skinn på sidorna och en skelettbit (knäskål) på insidan.

Jag gillar inte mina knän i vilket fall...


Osexigaste kroppsdel = knä, eller?

Av Alexandra Persson - 12 oktober 2010 08:17

Då har man varit vaken i en dryg timme nu då, druckigt lite citronté framför datorn samtidigt som jag skött lite ärenden. Kollat på MB, försökt lösa lite grejer där, pratat lite med Sussi som är här och snart ska till plugget.


Borde ta tag i det där agenturskapandet snart med, men jag behöver en kamera först.... Nåja. En sak i taget.


Kommer väl lite inlägg under dagen men nu blir det mera té och bildretuscher.

Catch ya laters!

Av Alexandra Persson - 11 oktober 2010 22:23

Oj oj vilken flytt det har varit - men nu är allt installerat och saker har kommit upp på väggarna. Internet har jag också, har bara blivit att jag kollat av mail och så via mobilen (tack comviq för att ni skulle köra kampanjen med gratis nät just nu <3 ).


Har ringt mina referenser också och till ett jobb som ev. finns - men inte officellt.

Vore skönt att få ett supportjobb faktiskt. Annars verkar det finnas en hel del jobb här som jag kan söka - kan vara awesome att komma ut på arbetsmarknaden igen.


Har en modellvän här som inkvarterat sig då hon läser rättsmed här uppe och behövde bostad så självklart ställer man upp.


Nåja tänkte väl egentligen bara skriva att jag har nät igen och nu blir det updates därefter.


Ya, kinda.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards