Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Persson - 23 oktober 2010 19:41

Nu så!

Hemma, sovit någon timme och fått över bilderna som älsklingen tog under paraden till datorn och nu tänkte jag visa några av dom här.

Dock är ju min kamera rätt skräp så överexpo och grynighet är vad ni får stå ut med tills jag får bilder av några fotografer som var på plats.


   

Visade en svart pälsjacka i från VILA, en lila-svart festklänning den också från VILA samt svarta leggings, ett flätat svart skinnbälte med silverspänne och ett smycke i svart läder och silver.

Alla saker hittar du på NICOLE i Kungspassagen här i Umeå.

Av Alexandra Persson - 23 oktober 2010 08:35

Japp då var det snart dags att bege sig till stan igen för dagens modeshow.

Mer info hittar du här.


Ska se om jag kunde få Stinas adress så skulle jpm kunde ta någon fin bild på mig om Mika inte tittar in (han ligger och snoozar så gott i sängen med katterna nu).


Eftersom det kom mer snö igår så får vi se hur den uppvärmda gågatan ser ut.

Skulle ligga en röd matta på plats så för hoppningsvis så snavar jag inte på någon kant.

Nej frukost och sen bege sig om ca en 10 min or so.

Cross your fingers for a good day :)

Av Alexandra Persson - 22 oktober 2010 23:13

Är taggad, även om mina fötter gör grymt ont och mina vader skriker "FUUUUU" till mig. Dock är det bara ca 1 timmes show imorgon, men det är mera spex då bara "tejpa kyla köra" som bror min skulle sagt.


Nå ja, nu ska jag införskaffa min behövliga sömn.

Ska vara på plats kl 10 känns det som nu eftersom jag inte har fått nå mer tider att gå på och jag tycker inte att det kanske är min roll att kolla så att alla är på plats.


Anyways, imorgon så blir det på med svarta pälsjackan, min episka klänning, tights och smycket. Får se vilka skor det blir imorgon... Och om det är snö ute *gg isf*.


Har ju ingen koll på något egentligen så jag vet inte in eller ut - hur som!

Trött och nu ska det sovas!


Natti natti folket!

Av Alexandra Persson - 22 oktober 2010 19:27

Ja då var jag hemma, nyduschad och trööööööööött.

Shit vad det kan vara jobbigt att gå i högklackat - i 5 timmar!


Ska få gå i paraden imorgon också - awesome! Dock kom det jättemycket snö idag, så jag vet inte hur de tänkt sig att man ska gå, väldigt dåligt informerat måste jag säga. Nåväl hoppas man kommer med på någon bild här eller där imorgon när man är på podiet.


Nu ska det göras potatis- och morotssoppa på de kokta potatisarna vi har kvar.

Mika är på afterwork så han äter på stan. Försökte hittade inte honom när jag letade men jag var så galet trött att jag åkte hem och katterna välkomnade mig hem med massa jamande.


Mat mat mat - höre sen!

Av Alexandra Persson - 22 oktober 2010 10:20

Alright, då var det dags att röra sig nu då.

Grund-maken fixad (hoppas den duger) och saker nedpackade i väskan...

Skor.... mitt eviga problem.

Får väl se om det blir en dyr resa det här eller inte...


Nåja, höres i kväll/natt!

Av Alexandra Persson - 22 oktober 2010 07:37

Vaken och är lagom trött. Gick upp med Mika idag och vi åt en romantisk frukost och diskuterade 118 800-reklamen och låtar som rippat låtslingor från andra låtar samt covers.


Sen blev det lite "trick or treat" ingame, inget vettigt idag heller.

Ska  ta och duscha och lägga grundmaken för modeshowen idag - är rätt uppspelt, men tror att det kommer bli superkul. Kan eventuellt behöva handla ett par skor som passar eftersom jag knappt har några (känner du för att sponsra mig med skor så är du välkommen alla dagar på året tbh). Små fötter suger när man letar skor!


Nåväl time to shower - flera uppdateringar kommer.


Av Alexandra Persson - 21 oktober 2010 22:30

Då har jag varit inne i stan och provat ut min outfit för morgondagen.

Ska gå i en lila/svart klänning, svarta leggings och med en svart bolero.

Till det så skulle jag ha ett skärp och en väska som accessoarer - tror det blir awesome. Träffade Johanna som ska fixa sminket och gå modell och de andra två modellerna, Stina och Fanny.

Tror det kommer gå kanon, och jag ska gå med i Umemodellen också enligt tjejerna - då kanske man kan få flera erbjudanden.


Ska se om Mika kan komma förbi och plåta vid någon av visningarna, vore kul så kan ni få lite bilder (eller kanske en filmsnutt!).


Nu ska det sovas snart, är supertaggad :)

Av Alexandra Persson - 21 oktober 2010 14:45

Har inte hänt så mycket, försöker farma lite i WoW men det går inte särdeles bra då mina kort inte vill droppa. Samma sak med "trick or treat" fel masker eller så blir jag bara trickad hela tiden *sucka*


Har lyckats duscha och äta lite så det är klart, ska packa ihop lite saker och så inför klädprovningen senare ikväll.

Skulle ha svängt förbi försäkringskassan idag men får göra det imorgon eller i helgen istället.


Annars så vet jag inte vad som händer, typ rullar på som vanligt.



Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards