Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra Persson - 3 juli 2010 02:47

Har eventuellt hittat en sponsor för modellandet.

Ska bli kul att höra om de är intresserade.


Sen är Mika och jag nr 7 på lägenhetslistan så vi får se om någon tackar ja innan oss. Har de inte svarat eller tackat nej på onsdag så är den våran! *happy*

Av Alexandra Persson - 3 juli 2010 02:25

I morse så var jag ute och fotograferade soluppgången och dimman som kröp över fälten. Fick rätt fina resultat, men ack vad mycket bättre det skulle bli med en kamera som vet vad vitbalans och fokus är UTAN att man behöver lura den...

Nå ja, här kommer lite bilder:



-----------------------------------------------------------------------------------

Sedan lite senare på dagen så kom pappas ex-sak hit igen och skulle ha hjälp och grejer... Inget ovanligt där. Pappa la sig och sov för att han inte ville prata med henne tror jag - men jag vet inte.

Hur som så vart jag tvungen att underhålla henne och lyssna på hennes gnäll om allt, dock var jag trevlig och sa det jag tyckte också.

Hjälpte henne att skriva ut ett par papper också men ja sen när hon skulle till bussen så missade hon ju SJÄLVKLART den... Hann vara ute i ungefär en 30 min och då satt hon i köket igen när jag kom innan för dörren. 

Förklarade för pappa vad jag tyckte om hans sätt och att jag var förbannad på honom för att han har ljugigt för mig (massa saker blir för osammanhängande om jag ska börja berätta från scratch).

Efter det så skjutsade han hem henne och sen har han inte kommit hem sedan dess, han vet väl att jag är ordentligt arg på honom. Nu jobbar han i och för sig. 


Bror och jag roade oss med att göra hamburgare och pommes frites till middag och kollade fotboll till det följt av lite Numb3rs. Och nu sitter jag här och filosoferar ihop det här inlägget.

Aja sängen snart hur som... Natti natti!

Av Alexandra Persson - 1 juli 2010 23:41

 


Nu har jag och Mika hittat en UNDERBAR lägenhet som vi har ansökt på!

Jag gick igenom mina mail tidigare idag och hittade en lägenhet som jag tyckte såg super ut. Skickade den till Mika och han vart exalterad och glad.

Så nu får vi vänta tills i morgon och se om vi är bland de 8 som de hör av sig till.

*Tuggar på naglarna och väntar*


Får vi lägenheten så blir det flytt redan den 18:e juli!

Åhhh, hoppas verkligen vi får den, skulle vara så underbart....

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards