Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Alexandra Persson - 23 juli 2010 15:12

Idag är jag rätt glad! Men jag har en hel del som ska hinnas med att göras.

Fick ju lite modellbilder här i förrgår, några vart HELT awesome och jag kommer att lägga upp dem i ett senare inlägg. Mer än det så har jag lite andra bilder att ta hand om från 4 olikafotografer *pust*. Men ja det ska jag fixa, det är ju kul att redigera bilder så.


Mer än det så ska jag förbereda mig inför helgens filminspelning, har ju gjort ett bra intryck på en i crew i alla fall. Får se om det blir mera filmande efter helgen, ska se om jag kan låna mammas kamera och ta lite backstage-bilder eftersom jag lånade ut min kamera till Mika som är i Finland.


Nu blir det lite skönhetsvård med 2x ansiktsmasker, hårinpackning, insmörjning av kroppen och lite extra tandbostning + tandtrådande . Ska även hinna med att göra en sista test med kläder och hår innan jag är helt redo för filmandet.


Mer på dagens lista så står:

* Städa; dammsuga, moppa golv, boka tvättid, och kasta tidningar

* Ta hand om disken

* Göra ny mat

* Redigera bilder

* Spela lite WoW

* Svara på mail

* Fixa med hemsidan


Vi får se hur mycke jag hinner med, annars så har jag ju hela helgen på mig...

Nåja, nästan i varje fall


En sidenote: SHIT vad kallt det är idag! "Bara" 12 grader. Jag fryser och sitter inlindad i en filt - inte kul!


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards