Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Alexandra Persson - 28 juli 2010 19:41

Ja precis som titeln lyder så har det varit photoshop för fulla muggar sedan jag klev upp. Är skönt att kunna ta ett break från insane-farmandet och faktiskt pilla lite med egobilder som har fått legat på is ett tag.


Bilderna som jag redigerat idag har varit är de som Fredrik Strandin tog på mig under Hallstahammar-träffen. Kommer att lägga upp några bilder här lite senare tänkte jag.


Ringde morfar som bor hemma igen efter att mormor gått bort. Han berättade att han hade varit iväg och ätit och tänkte "men hon kanske står där på trappan och väntar på mig nu"... Helt sjukt att mormor inte lever längre... Hon togs iväg från oss alldels för tidigt... Stackars morfar...


Själv så har jag och bror precis ätit middag; makaroner, köttbullar och ketchup och kollat friidrott-EM <3

I nästa reklampause så blir det en dusch, ansiktsmask och massa vattendrickande inför morgondagen då man ska vara med på en middagsbjudning i Uppsala.

Får se om man kan se mig i TV-programmet  sen när serien börjar sändas i kanal 9. Ska försöka välja ut kläder också men det blir ett senare problem - nu blir det mer friidrott!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards