Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Alexandra Persson - 30 juli 2010 02:14

Då var jag hemma igen efter dagens filminspelning. Det var sjukt häftigt med kamerafolk som var överallt, omtagningar, kontraktskrivningar och massor med andra grejer.


Värdinnan var trevlig, men jag vet inte... Fanns många saker att tänka på om man ska ha en restaurang som hon (Marie) missade tycker jag. Jag och Sibel blev även intervjuade efter sittningen och fick då berätta vad vi tyckte om middagen. Så här i efterhand så kanske vi betalade lite väl lite, men jag tyckte som sagt servicen var rätt dålig... Nåja, nu är det bara att vänta och se om man dyker upp i rutan - i mitten av augusti så vet jag mer om datum när de kommer att visas på Kanal 9.


På vägen hem så bestämde jag mig för att köpa en pocket, resan hem med buss tar ju sin lilla tid... Lyckades för första gången på FLERA år läsa i en buss utan att bli åksjuk *tummen upp för det*


Funderar på om jag ska skriva en novell eller en novellserie och posta i bloggen, men då vill jag ha kommentarer också *haha*


Nu blir det en nattmacka och sömn!

Sov gott folket....

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards