Alla inlägg den 16 september 2013

Av Alexandra Persson - 16 september 2013 13:45

Helgen har varit riktigt trevlig!

Började med att vara en smula naiv dock och trodde att jag skulle hinna igenom min modellidémapp.... 9,62 GB = 35 881 filer, 202 mappar... Det tar sin lilla tid att gå igenom. När Mika kom hem så blev det fredagsmys med god mat, lite vin och anime!


Lördagen var lite avslappnad ända tills det var dags för SHL-premiär! Brynäs mötte Leksand på bortaplan och lyckades rätt så enkelt krossa knäckebröden. Tror inte att Leksand kommer plocka många poäng i år om de spelade som de gjorde mot Brynäs. Mot SAIK och Luleå, som jag anser har starkast lag i år, blir de säkert 4-5 målsförluster för LIF om de inte skärper till sig snabbt... Det är skillnad på SHL och Allsvenskan.

Luleå lyckades vinna också, och det ironiska var att jag frågade Mika vad han tippade i matchen. "Jag tippar inte något, men jag önskar att de vinner med 5-0" haha, rätt så bra "önskat" då det slutade 5-1.


Söndagen så lagade vi lite hotellfrukost här hemma, scrambled eggs, bacon och lite te/kaffe som vi åt samtidigt som vi fortsatte att kolla anime. Försökte även fortsätta med att rensa ut datorn på modellidéer, vilket är lättare sagt än gjort - speciellt när bildvisaren endast kan ladda 1 bild i taget. Har nu "bara" 22 344 bilder kvar att gå igenom innan jag är klar.

 

Har precis kollat igenom helgens nya avsnitt av mina serier samt bestämt träff för en fika (och kanske lite fotograferande om vädret tillåter) nere på stan sen med Malin. Kommer bli riktigt trevligt :)

 

Nåväl, dags att röra sig neråt snart, ska springa förbi min handledare på arbetsförmedlingen också och se om något hänt med kursen. Börjar ledsna lite på att vara hemma nu när jag borde vara på utbildning...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards